







































|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tėvams
Paskaita tėvams „Kai paauglystė gąsdina“
Paskaitoje bus kalbama apie tai, kaip keičiasi paauglio smegenų struktūra, kaip konstruktyviai tvarkytis su paauglio pykčiu, kokie galimi paauglių psichinės sveikatos sutrikimai ir kiti psichologiniai aspektai paauglystėje. Lektorė Milda Cibulskytė – sveikatos psichologė, kognityvinės elgesio terapijos praktikė
Laikas: 2019-05-08 (trečiadienį) 18:00 val. Vieta: VšĮ „Revilita“, Minijos g. 3, Gargždai Kaina: 8 eur. Registracija: tel. 860411555 (Vietų skaičius ribotas)
____________________________________________
Būti „paauglėjančio“ vaiko tėvais. Prasmingos vasaros kontraktas.
Senolių išmintis sako: „Maži vaikai, maži vargai.“ – ir tame tiek daug tiesos. Tie, kas augina „paauglėjančius“ vaikus žino, jog būna visko.
REGISTRACIJA (privaloma): https://forms.gle/vm2UCtqreohmnCcr9
Su tais, kurių namuose gyvena 7 – 16 metų piliečiai kalbėsimės:
Kas jam pasidarė? Ką jis galvoja? Ar jis išvis galvoja? Ar bus tokia diena kai man nereiks eiti iš paskos ir visko priminti? Ar kažką darau negerai? Ar jis kada taps atsakingas, pareigingas ir savarankiškas? Kodėl jis prieštarauja man dar net nebaigus kalbėti? – Tai mintys, kurios kone kasdien aplanko „paauglėjančių“ ir paauglių tėvus. Įvardinsime tai, kas padeda ir, kas trukdo, susikalbėti su „paauglėjančiu“ ar jau paaugliu vaiku. Juk visai nesvarbu – kūdikis, mažylis ar paauglys – viskas, ko mes norime iš savo vaiko, tai glaudžių, meile ir tarpusavio pasitikėjimu bei pagarba grįstų santykių!
Pagrindinės tėvų požiūrio į IT ir komunikacijos apie IT klaidos. Kiek, kada ir kokiam tikslui leisti naudoti IT? Ar vaikas turi priklausomybę? – įspėjamieji signalai ir požymiai. Ką daryti, kad realus gyvenimas būtų įdomus ir nenuobodus? Pagrindinės taisyklės ir „žingsniai“, padėsiantys įvesti naudojimosi IT priemonėmis taisykles + šių taisyklių laikytis.
Artėja vasara. Neramu, ką vaikas veiks namuose? Kiek laiko praleis prie kompiuterio ir TV? Ar paskirti jam namų ruošos darbus? Jei taip, kaip užtikrinti, jog atliktų tai, kas paskirta? Kaip susitarti, kad skaitytų knygas ir kažkuo pasidomėtų? Kiek laiko jis turėtų praleisti lauke? Kokio dienos režimo laikytis? Kiek pinigų duoti ir kaip kontroliuoti, kur juos išleidžia? … 5 žingsnių planas, padėsiantis užtikrinti laisvą, laimingą + prasmingą vasaros praleidimą. Kalbėsime kaip dėl visko susitarti ir, kaip laikytis susitarimo. Net jei manote ar matote, jog Jūsų vaikas yra kitoks ir jo neveikia tai, kas veikia kitus vaikus, pažadame – visai paprasti pozityvios disciplinos „triukai“ duos matomų teigiamų rezultatų.
Seminarą veda: Vilma Juškienė sertifikuota socialinio – emocinio intelekto ir asmenybės ugdymo trenerė, vieno didžiausių tinklaraščių tėvams apie vaikus Lietuvoje – JieVaikai.lt – autorė. Veda seminarus įmonėms, suaugusiems ir jaunimui, teikia individualias – asmenines konsultacijas, rašo straipsnius žurnalams, portalams ir tinklaraščiams, padeda žmonėms įsisąmoninti, kad kasdienis užsidegimas, džiaugsmas, ramybė ir darna nėra sudėtingai pasiekiami dalykai. Dažniausiai pakanka labai paprastų, visiems gerai žinomų, bet nepelnytai pamirštų dalykų.
Renginio nuoroda FB: https://www.facebook.com/events/573359629824030/ DATA: 2019.05.21 (antradienis) LAIKAS: 18-21 val. KAINA: Vienam – 15 Eur, dviese – 25 Eur. VIETA: Klaipėda, informuosime artėjant datai REGISTRACIJA (privaloma): https://forms.gle/vm2UCtqreohmnCcr9 Info: Justė +37067804794
_______________________________________________
____________________ Laba diena, Aš esu Raimonda, organizacijos VšĮ „Asmenybės ugdymo kultūros centras“ atstovė. Mūsų organizacija rengia vaikams ir jaunimui įvairius edukacinius renginius, organizuojame neformalaus ugdymo stovyklas „Pažink save“. Informaciją apie organizuojamus renginius ir organizacijos veiklą rasite pridėtame aprašyme. Šiuo metu, rašome ES stovyklų projektą. Planuojame rengti stovyklas vaikams ir jaunimui, ten kur stovyklų nevyksta tiek daug, t.y. Klaipėdos miesto apskrityje. Ieškome partnerių, kurie bendradarbiautų projekto metu. Šioje stovykloje vaikai dalyvautų nemokamai, 100 nemokamų vietų (įskaičiuotas maitinimas, veiklos). Renginiai vyktų moksleivių atostogų metu, nuo 2019 metų. Jei Jums įdomu, sutinkate bendradarbiauti, tuomet galime atvykti pas jus, pristatysime ir papasakosime plačiau apie stovyklas..
ASMENYBĖS UGDYMO KULTŪROS CENTRAS, VšĮ Viešoji įstaiga, Kooperacijos g. 7-10, LT-91254 Klaipėda, mob. Tel. +370-15-77132, el. p. info@stovyklos.info, www.stovyklos.info Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, įmonės kodas 304158883 Orgnizacija Asmenybės ugdymo kultūros centras – tai neformalaus švietimo įstaiga, ypatingą dėmesį skirianti žmogaus kaip asmenybės ugdymui. Centras teikia įvairiapusiškas kultūrines, sportines, neformalaus švietimo paslaugas Klaipėdos miestiečiams, motyvuojant visuomenę tapti ne tik stebėtoju, bet ir aktyviu sociokultūrinio gyvenimo dalyviu. Įstaiga organizuoja viešus ir privačius kultūrinius ir socialinius renginius, tarptautinius seminarus, neformalaus švietimo edukacines stovyklas, siūlo įvairius edukacinius ir pramoginius neformalaus švietimo užsiėmimus, stovyklas. „Pažink save“ – tai stovykla skirta mokyklinio amžiaus jaunuoliams, norintiems išmėginti save ir tobulėti, išbandant daug įvairiausių veiklų: Aikido, kaligrafiją, žongliravimą, teatro raišką, riedlenčių sportą, muzikos kūrimą, modernųjį šokį, dainavimą ir kitas veiklas, kurios puikiai dera su ilgai išliekančiais įspūdžiais ir naudinga patirtimi, orientuota į asmenybės ugdymą, savęs pažinimą ir savo vertybių suvokimą. Šioje stovykloje siekiame ir puikiai praleisti laiką, ir atsakyti į savo vidinius klausimus, suteikiame progą susipažinti su įvairių profesijų atstovais, kurie papasakoja savo sėkmės istorijas, dalinasi patirtimi. 2016 – 2018 metais buvo suorganizuotos 22 ,,Pažink save” stovyklos: žiemos, pavasario, vasaros ir rudens atostogų metu. Stovykla vykdoma Klaipėdos apskrityje, todėl asmeninį tobulėjimą lydi šio nuostabaus krašto pažinimas. Vasaros metu stovykloje organizuotos išvykos į žymias Klaipėdos vietas, orientacinės žaidynės bei kelionės į Neringos regioną, kur jaunuoliai ne tik gali mėgautis gamta, saule ir jūra, bet ir turtingu kultūriniu paveldu. Užsiėmimų aprašymai AIKIDO Aikido yra tradicinis japonų kovos menas – Budo, įkurtas Morihei Ueshiba. Al reiškia harmoniją, KI – fizininę ir dvasinę energiją, DO – kelią. Tai unikali asmenybės pažinimo sistema, kuri padeda pažinti save, ugdo dvasią, fizinį kūną ir lavina protą. Aikido – daugiau negu sportas, jame nėra varžybų. Aikido įkūrėjas dažnai naudodavo posakį: ,,MASAKATSU AGATSU’’, kuris reiškia ,,tikra pergalė yra pergalė prieš save’’. Šis kovos menas pagrįstas tolerancijos idėjomis bei susiliejimo su puolančiojo energija, kontroliuojant ir nukreipiant ją į harmonijos ir santarvės kūrimą. RIEDLENČIŲ SPORTAS Važiavimas riedlente – tai saviraiškos forma, galinti tapti gyvenimo būdu. Riedlenčių užsiėmimų metu dirba visas kūnas, lavinamas tikslumas, koordinacija, lygsvara, erdvinis orientavimasis, susikaupimas, atkaklumas ir kantrybė. Riedlenčių sportas mažina įtampą, skatina laiką leisti gryname ore, judėti ir praplėsti akiratį. MINTYS MOLYJE Keramika – menas, mokslas ir amatas. Ypač didelės keramikos meninės galimybės. Tai universali taikomiosios dekoratytyvinės dailės šaka, kviečianti vaikus ir jaunimą pajusti molio galią bei susidurti su savo minčių įgyvendinimo galimybėmis. ŽONGLIRAVIMAS Menas išreikšti save žaismingame judesyje ir momento susikaupime. Žongliruojant įvairiais įrankiais metame iššūkį sau, mokomasi atpalaiduoti kūną ir protą, tuo stipriname savo koordinaciją, susikaupimą, aštriname dėmesio koncentraciją. DJ DIRBTUVĖS Norint tapti DJ, reikia mylėti muziką, kaupti muzikinę informaciją ir dalintis ją su kitais. DJ dirbtuvės – tai muzikos pažinimas, muzikos miksavimo bei garsų redagavimo technikos ir, žinoma, kūrybos išlaisvinimas. TEATRO DIRBTUVĖS Teatriniai žaidimai padeda atsipalaiduoti ir išlaisvinti savo kūrybinį potencialą. Užsiėmimų metu dalyviai įsijaus į personažo gyvenimą, bandys suprasti kaip elgiasi gatvėje sutikti žmonės ar pasakų veikėjai. Gyvenimas scenoje įdomus ir greitai besikeičiantis! MUZIKOS DIRBTUVĖS Muzika – tai garsų kalba, kuri leidžia mums tarpusavyje komunikuoti. Ji turi ypatingą reikšmę bet kokio proceso pagyvinimui ir progresavimui, tai vienas iš pagrindinių komponentų, kuris animuoja vaizduotę, ugdo pasitikėjimą savimi ir aplinkiniais. Muzika atpalaiduoja, nuima stresą, išlaisvina kūrybinį potencialą, suteikia įkvėpimo. POJŪČIŲ EKSPERIMENTAS „Pojūčių eksperimentas“- vaizduotės spektaklis, performansas, kuriame garsais, kvapais, skoniais, prisilietimais siekiama sužadinti pojūčius. Dalyviai su užrištomis akimis tyrinės pojūčius, bandys suvokti aplinką kitaip nei įprastai tai daro, praplės vaizduotę ir pasaulio suvokimą. Šiame spektaklyje scena neturi konkrečios vietos, ji persikels į kiekvieno dalyvio sąmonę. Visi dalyviai yra svarbūs, nes jie patys yra pagrindiniai personažai. KALBŲ LABORATORIJA Anglų ir norvegų kalbos pamoka kitaip! Žaidžiant galima ne tik gerai praleisti laiką, bet ir išmokti naudingų dalykų, pavyzdžiui užsienio kalbos. Kalbų laboratorijos metu, atliekant smagias užduotis, žaidžiant ir bendraujant vaikai lavina anglų ir inorvegų kalbos žinias su patyrusiomis mokytojomis iš Lietuvos ir Norvegijos. ANIMACIJOS DIRBTUVĖS Animacijos dirbtuvės kviečia vaikus pasimokyti kurti animacinius filmukus. Sustabdyto kadro (angl. stop motion) metodu, vaikai atgaivina savo sukurtus personažus ir stengiasi išpildyti sugalvotą animacinio filmo ar klipo scenarijų. Užsiėmimas lavina vaizduotę, ugdo kūrybiškumą, kantrybę, kruopštumą, moko darbo grupėje, procesų planavimo ir įgyvendinimo. MENINIS ŠOKIS Meninis šokis arba šiuolaikinis šokis – tai laisvas bei dažnai improvizuotas judėjimas, kurio techniką sudaro baleto, modernaus, džiazo, gatvės bei kitų šokių mišinys. Šokis atveria plačias saviraiškos galimybes kuriantiems (šokantiems), o žiūrovui suteikia estetišką ir netikėtų formų kupiną reginį. Šiuolaikinis šokis bene labiausiai matomas šokio stilius ir profesionalioje teatro scenoje. KULINARIJOS STUDIJA Kulinarijos studija – tai maisto gamybos užsiėmimas, kurio metu dalyviai mokosi pažinti maisto produktus, juos derinti, saugiai elgtis su įrankiais ir gaminti maistą. Užsiėmimo metu ugdomi sveikos gyvensenos ir mitybos įpročiai bei lavinami socialiniai įgūdžiai: mokomasi bendrauti, dalintis, smagiai ir saugiai praleisti laiką. KITOS VEIKLOS Tarp užsiėmimų integruojame diskusijas apie pagarbą sau ir kitam, laisvo laiko užsiėmimus: stalo žaidimai, filmų peržiūros, orientaciniai žaidimai, kelionės, žygiai bei viena iš svarbiausių stovyklos veiklų – komandos kūrimas. Renginiuose dalyvauja vakaro svečiai iš muziejų, teatrų, komisariato, universitetų. Kandangi numatomas dalyvių amžius nuo 7 iki 18 metų, tam reikalingas ir pritaikomas unikalus grupių ir veiklų paskirstymas. Atsižvelgiant į dalyvių amžiaus grupes, jaunuoliai yra paskirstomi į 3 grupes, kuriose specifiškai sukomponuojamos veiklos, užduotys ir tikslai. Pridedama neformalaus ugdymo stovyklos video medžiaga: https://www.youtube.com/watch?v=XRb4ZOA9LZM Pagarbiai,
________________
KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖJE PAGALBĄ SAVIŽUDYBĖS KRIZĘ IŠGYVENANTIEMS ASMENIMS TEIKIANČIŲ ĮSTAIGŲ SĄRAŠAS • Kai asmuo išgyvena savižudybės krizę (ketina žudytis ir/ar tyčia save žalojasi): 1. Pagalba gydymosi įstaigose visą parą:
2. Pagalba dienos metu įstaigos darbo laiku:
• Kai yra tik mintys dėl savižudybės artimieji gali: • palydėti arba pasiūlyti kreiptis į VšĮ Klaipėdos rajono savivaldybės Psichikos sveikatos centrą (suaugusiems, vaikams), J. Basanavičiaus g. 1, Gargždai (tik darbo dienomis nuo 8 val. iki 19 val.). Tel. (8 46) 45 29 60. • palydėti arba pasiūlyti kreiptis į savo šeimos gydytoją. • pasiūlyti kreiptis į emocinės pagalbos liniją:
• Pagalbą nusižudžiusiųjų artimiesiems teikia asociacija „Artimiesiems“. Rašykite el. paštu laukiam@artimiesiems.lt Dokumentai, reglamentuojantys pagalbą: 1. Sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymas Nr. V-859 „Dėl pagalbos savižudybės grėsmę patiriantiems, savižudybės krizę išgyvenantiems asmenims teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“. 2. Sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymas Nr. V-856 „Dėl savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Komentarai negalimi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© 2019 Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla, Gargždų g. 28, LT-96216, Vėžaičiai, Klaipėdos r., Lietuva, Įm. kodas 191793430, Tel., Faks., 8 46 45 82 32. Direktorės tel. 8 46 45 81 50. www.facebook.com/1520112518237984. El. p. vezaiciumokykla@gmail.com - Visos teisės saugomos.
Būsime dėkingi, jei pastebėję klaidų pranešite mums elektroniniu paštu. Su pagarba, vpm.vezaiciai.lt |