Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Mob.: 8 640 79107,
8 640 59414
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:15 - 12:00
5. 12:10 - 12:55
6. 13:05 - 13:50
7. 14:00 - 14:45
8. 14:50 - 15:35

 

2020 rugpjūčio mėn.
P A T K P Š S
« Lie    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

4-okų pažymėjimų teikimas

img_0775 img_0747 img_0246 img_0599 img_0761 img_0772 img_0607 img_0550 img_0669 img_0782 img_0563 img_0522 domas-6m img_0614 tomas-6m img_0620 domas-7m img_0711 img_0647 img_0752 julija-6m img_0576 img_0525 kotryna-6m img_0540 img_0389 img_0767 kamile-6m img_0718 akvile-6m img_0593 img_0690 img_0584 img_0677 img_0530 img_0755 img_0592 img_0730 img_0748 img_0534 erikas-6m img_0537 oveja-6m guste-6m img_0595 erildas-6m img_0618 img_0745 img_0640 img_0779 enrika-6m img_0628 img_0624 img_0701

Kaziukas

img_0030 img_9763 img_9779 img_9767 img_9784 img_2911 img_9828 img_9833 img_0016 img_9759 img_9724 img_9770 img_9787 img_9815 img_0099 img_9849 img_0087 img_0073 img_0037 img_0107 img_0076 img_9726 20200226_121709 img_0013 img_9858 20200227_140559 img_0019 img_9819 img_0023 img_0006 img_0034 img_0090 img_0064 img_9826 img_0001 img_0010 img_9811 img_0054 img_0017 20200226_123143 received_249887066014254 img_2914 img_0092 img_0093 img_2910 img_0052 img_2916 received_497957871158932 img_9762 img_9774 img_0081 img_0009 img_0110 img_9856 20200227_135522 img_0061 img_9800 img_0026 img_0069 img_0044 img_0084 img_0042 img_0070

Sustok, akimirka …

img_641 img_8321 20191218_130213 img_8382 img_8376 img_8488 img_8589 img_8383 img_8573 img_8353 img_8366 img_8441 img_8443 img_8489 img_8630 img_8566 img_8326 img_8476 img_8491 img_8594 img_8581 img_8475 img_8368 img_8355 img_8480 img_8385 20191218_134437 img_8421 img_8373 img_8477 img_8344 img_8365 img_8448 img_8626 img_8414 img_8431 img_8481 img_8603 img_8393 img_8429 img_8561 img_8399 img_8619 img_8599 img_8332 img_8341 img_8408 img_8625 img_8584 img_8622 img_8486 img_8456 img_8490 20191218_140242 img_8454 img_8325 img_8585 img_8430 img_8614 img_8397 img_8591 img_8575 img_8610

Tėvams

VšĮ „Paramos vaikams centras“ birželio 15 d. (pirmadienį) kviečia į nuotolinius pasikalbėjimus su psichologu „Stiprios vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, emocijos: kaip padėti?“.

Tai galimybė Jums rūpimais klausimais tiesiogiai pasitarti su psichologe Akvilina Jurkšaite, ne vienerius metus dirbančia su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų sutrikimų. Taip pat sužinosite, kaip padėti vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimų, nusiraminti bei atpažinti ir suprasti savo jausmus.

Diskusija vyks klausimų atsakymų forma mažoje grupelėje. Viso susitikimo metu psichologė atsakys į Jūsų klausimus, aptars aktualius atvejus, pateiks rekomendacijų, kaip tinkamai elgtis konkrečiose situacijose.

Klausimus psichologei kviečiame užduoti ir iš anksto – registruojantis.

 

Data ir laikas: birželio 15 d., 16.00-17.30 val.

Dalyvių skaičius: 5 – 15 žmonių.

Vieta: platforma „Zoom“. Tiesioginės transliacijos nuoroda bus išsiųsta Jūsų el. paštu, nurodytu atliekant mokėjimą.

Registracija ir bilietai: https://bit.ly/2LJ4E3z

Jeigu reikalinga sąskaita faktūra, rekvizitus prašome parašyti el. p. info@pvc.lt ir sąskaitą apmokėti bankiniu pavedimu.

Daugiau informacijos: tel. 8 618 84879, el. p. info@pvc.lt

 

Apie Paramos vaikams centrą

Tai nevyriausybinė organizacija, nuo 1995 m. teikianti psichologinę, socialinę, teisinę pagalbą šeimoms ir vaikams, išgyvenantiems psichologinius sunkumus. Vykdomos programos: „Big Brothers Big Sisters“, „Antras žingsnis“, „Vaikystė be smurto“, „Pozityvi tėvystė“. Daugiau informacijos: www.pvc.lt

 

________________________________________

Gyvenimas karantino sąlygomis daugelyje šeimų išryškino vaikų elgesio ypatumus, apie kuriuos anksčiau tėvai girdėdavo tik iš mokytojų ar kitų specialistų, atskleidė naujas tarpusavio santykių problemas. Tėvams kyla daug klausimų, kaip reaguoti į vaikų elgesį ir patiems susivaldyti, kokius auklėjimo metodus taikyti.

Daugiausiai nerimo šiuo metu tėvai jaučia dėl nuotolinio vaikų mokymosi: kodėl nesusikaupia ar nenori jungtis prie pamokų, kaip motyvuoti mokytis, kiek padėti atlikti užduotis. Abiturientų tėvams  įtampą kelia artėjantys egzaminai ir jaunuolių savijauta.

Nemažai tėvų nerimauja dėl vaikų elgesio pokyčių: pykčio proveržių, užsisklendimo, valgymo sutrikimų, atsikalbinėjimo, nesutarimų tarp brolių ir sesių. Padaugėjo vaikų ir tėvų tarpusavio konfliktų.

Suaugusiems labai svarbu nelikti vieniems su savo problemomis, pasidalinti sunkumais, ieškoti tinkamiausių sprendimų.

Kviečiame įvairiomis vaikų auklėjimo temomis pasikalbėti su Paramos vaikams centro psichologais ekspertais diskusijų cikle „Pasikalbėjimai su psichologu“.

Diskusijos vyksta klausimų atsakymų forma: viso susitikimo metu psichologė atsako į susirinkusiųjų klausimus, aptaria aktualius dalyviams atvejus, pateikia rekomendacijų, kaip tinkamai elgtis konkrečiose situacijose.

Pasikalbėjimai vyksta internetu – platformoje „Zoom“. Tiesioginės transliacijos nuoroda bus išsiųsta jūsų el. paštu, nurodytu atliekant mokėjimą.

 

Vietų skaičius – ribotas.

 

TEMOS IR DATOS

Vaikas nebenori mokytis: kaip motyvuoti?

Gegužės 15 d. 13.00-14.30 val.

Diskusija su Paramos vaikams centro psichologe, „Tėvų linijos“ vadove Jūrate Baltuškiene apie efektyvius motyvacijos būdus, kaip suprasti vaikų bei paauglių reakcijas ir elgesį, kaip padėti jiems nusiraminti, susikaupti ir be didelio streso užbaigti šiuos mokslo metus.

Daugiau informacijos ir registracija čia: https://bit.ly/2YU12DK

 

Vaikas žengia į paauglystę: kaip neprarasti ryšio?

Gegužės 19 d. 16.00-17.30 val.

Diskusija su Paramos vaikams centro vadove, psichologe psichoterapeute Aušra Kuriene apie tai, kaip pasiruošti vaiko paauglystei, kas gąsdina, kodėl norisi vaiką labiau kontroliuoti, sunku ramiai reaguoti į jo elgesį ir kas padeda neprarasti ryšio.

Daugiau informacijos ir registracija čia: https://bit.ly/3conk4u

 

Šeimoje abiturientas: kokio palaikymo jam reikia?

Gegužės 22 d. 14.00-15.30 val.

Diskusija su Paramos vaikams centro programos „Pozityvi tėvystė“ vadove, psichologe psichoterapeute Erna Petkute apie tai, kodėl svarbu „neperspausti“ abiturientų, kaip palaikyti ir motyvuoti, kas jiems padeda nusiraminti ir susikaupti.

Daugiau informacijos ir registracija čia: https://bit.ly/2LnqIRj

 

Konfliktai su paaugliu – kaip išeiti iš karo zonos?

Birželio 5 d. 12.00-13.30 val.

Diskusija su Paramos vaikams centro psichologe Veronika Lakis-Mičiene apie tai, kaip kodėl svarbu suprasti paauglio elgesį, kaip reaguoti į jo emocijų proveržius ir provokuojantį elgesį, kokio bendravimo paauglys tikisi iš suaugusiųjų.

Daugiau informacijos ir registracija čia: https://bit.ly/2xWQHvJ

 

Paramos vaikams centras
www.pvc.lt
facebook.com/PVC.lt/

 

__________________________________

 

UŽSIĖMIMAI TĖVAMS IR MOKYTOJAMS, SKIRTI ŠEIMOS  DIENAI


Paskaita ,,Šeimyniniai santykiai paprastai – misija įmanoma!?” 

 

Išankstinė registracija:

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZwkdu6rqjoiGNSYJGpEppnNTJi4OUmElCkc

14 d. 

16 val.

Virtuali konferencinė aplinka Ramunė Murauskienė, psichologė Tėvai, vaikai, pedagogai, TAU klausytojai, visi suinteresuoti asmenys J. Adomkus 

N. Skliuderienė

L. Michinienė

Paskaita finansuojama NSŠ programos lėšomis
Paskaita „Šeimos santykių branda“ 

 

https://us02web.zoom.us/j/83166014289?pwd=b29LM0hGajhzTWJqUi9rcE1vYUNLZz09

 

ZOOM ID 831 6601 4289

Slaptažodis 034310

15 d. 

15 val.

Virtuali konferencinė aplinka Vaidas Arvasevičius, šeimos santykių konsultantas Tėvai, vaikai, pedagogai, TAU klausytojai, visi suinteresuoti asmenys J. Adomkus 

N. Skliuderienė

L. Michinienė

Paskaita finansuojama NSŠ programos lėšomis
Paskaita ,,Vieta šeimoje – vieta gyvenime“ 

 

Išankstinė registracija:

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZAodO2oqzkvEtQIOXk1HsSi0QOoiPMhkGr8

18 d. 

17 val.

Virtuali konferencinė aplinka dr. Giedrė Slušnienė, Klaipėdos valstybinės kolegijos Pedagogikos fakulteto dėstytoja Tėvai, vaikai, pedagogai, TAU klausytojai, visi suinteresuoti asmenys J. Adomkus 

L. Michinienė

Paskaita finansuojama NSŠ programos lėšomis
Paskaita „Tėčio įtaka vaiko gyvenime“ 

 

https://us02web.zoom.us/j/83166014289?pwd=b29LM0hGajhzTWJqUi9rcE1vYUNLZz09

 

ZOOM ID 831 6601 4289

Slaptažodis 034310

29 d. 

15 val.

Virtuali konferencinė aplinka Vaidas Arvasevičius, šeimos santykių konsultantas Tėvai, vaikai, pedagogai, TAU klausytojai, visi suinteresuoti asmenys J. Adomkus 

N. Skliuderienė

L. Michinienė

Paskaita finansuojama NSŠ programos lėšomis

 

 

______________________________

KVIEČIAME

MOKYMAI/SEMINARAS:
„Šeimos ir mokyklos bendrystė mokant(is) nuotoliniu būdu“
Lektorė: Asta Blandė -
dviejų vaikų mama, trijų knygų tėvams apie vaikų aug(in)imą bendraautorė, 20 metų praktikoje dirbanti psichologė, šeimų konsultantė, vadovavusi dviem vaikus ir suaugusius stiprinančiom savanoriškom programom („Vaikų linijai“ ir „Didžiojo draugo“) Kaune, jau daugiau nei dešimt metų besidalinanti žiniomis ir įžvalgomis su tėvais, mokyklose dirbančiais pedagogais bei specialistais, vadovais, padedanti įvairių įstaigų darbuotojams stiprinti asmeninius įgūdžius.
Pirmojo susitikimo data
balandžio 28 d. (antradienį)15 val.
Antrojo susitikimo data
gegužės 6. (trečiadienį) 15 val.
Seminaro kaina – 10 eurų (išrašomos sąskaitos-faktūros). Seminaro išlaidas galima apmokėti iš kvalifikacijos tobulinimo lėšų, skirtų pedagogų kvalifikacijai kelti.
Nuorodą prisijungti prie seminaro užsiregistravę dalyviai gaus el. paštu likus pusvalandžiui iki renginio.
Registracija: https://bit.ly/3eGXfPL
REGISTRACIJA

 

______________________________

REKOMENDACIJOS TĖVAMS, KAIP BENDRAUTI SU VAIKAIS IR PAAUGLIAIS APIE KORONAVIRUSĄ (COVID-19)

2020-04-14

 

Covid-19 pandemija, plintanti informacija apie jos padarinius, dėl jos pasikeitęs įprastas šeimos gyvenimas emociškai veikia ir jauniausius šeimos narius. Dėl vykstančių pokyčių vaikai ir paaugliai patiria stresą, kuris gali pasireikšti labai įvairiai, priklausomai nuo vaiko amžiaus, charakterio ypatybių ar temperamento, raidos ypatumų.

 

Vaikų ir paauglių patiriamo streso ženklai

Jaunesnio amžiaus vaikai gali būti verksmingesni, dirglesni, dažniau pykti. Jie gali sugrįžti prie jau išaugtų įpročių (pavyzdžiui, imti čiulpti čiulptuką, šlapintis į kelnytes ar lovą ir pan.). Vaikai gali labai jaudintis, būti liūdni, neramūs. Galimi valgymo, miego sutrikimai.

Paaugliams gali padidėti dirglumas, pasikeisti elgesys, suprastėti mokymosi rezultatai, kilti dėmesio koncentracijos problemų. Jie gali pradėti vengti veiklų, kurios anksčiau juos džiugino, skųstis galvos ar kūno skausmais.

Tinkamas bendravimas su vaikais ir paaugliais apie Covid-19

Tėvams svarbu atpažinti, kaip jaučiasi jų vaikai ir paaugliai, ir stengtis sumažinti neigiamas Covid-19 pandemijos pasekmes jų psichikos sveikatai. Sveikatos apsaugos ministerija parengė rekomendacijas tėvams ir globėjams, kaip tinkamai bendrauti su vaikais ir paaugliais apie Covid-19 (koronavirusą).

 

  • Padėkite vaikams / paaugliams tinkamai suprasti informaciją apie Covid-19, skirdami laiko nuoširdiems ir atviriems pokalbiams šia tema. Pokalbį pradėkite pripažindami, jog visai normalu jaustis susijaudinusiam, susirūpinusiam ar išsigandusiam dėl Covid-19 pandemijos. Paklauskite, kaip vaikas / paauglys jaučiasi dėl Covid-19 keliamų pokyčių. Bendraudami su vaiku / paaugliu būkite aktyvus klausytojas – atsakykite į vaikų / paauglių reakcijas pozityviai, išgirskite jų nerimą ir rūpinkitės jais, skirkite daugiau dėmesio ir palaikymo.

 

  • Kalbėdami su vaiku / paaugliu apie Covid-19 nuraminkite jį, patikinkite, kad jis yra saugus. Pasakykite, kad nors ir gali nutikti blogų dalykų, mokslininkai, valdžia, tarptautinės organizacijos, medikai daug dirba spręsdami šią problemą ir situacija yra valdoma. Taip pat pabrėžkite, jog siekiant suvaldyti pandemiją, labai svarbus kiekvieno iš mūsų atsakingas elgesys. Papasakokite, ką reiškia būti pažeidžiamam Covid-19 (pvz., priklausyti rizikos grupei) ir paaiškinkite, kokie veiksmai gali apsaugoti pažeidžiamiausius. Paaiškinkite, ką vaikai / paaugliai gali padaryti, kad pasirūpintų savimi ir kitais bei kodėl svarbu laikytis valdžios rekomendacijų ir reikalavimų (pavyzdžiui, nesibūriuoti, dėvėti kaukes, dažnai plauti rankas).

 

  • Žinokite, kokią informaciją Jūsų vaikai / paaugliai gauna apie Covid-19. Ribokite šeimos laiką, skiriamą naujienoms apie Covid-19 sužinoti (įskaitant ir naršymą socialiniuose tinkluose). Skatinkite vaikus aptarti naujienas, kurias jie matė, perskaitė. Su vaikais pažiūrėjus žinias ar perskaičius straipsnį, aptarkite, ką matėte ar perskaitėte, leiskite vaikams / paaugliams užduoti visus jiems kylančius klausimus. Atsakinėdami į jų klausimus, remkitės patikimais oficialiais informacijos šaltiniais (Pasaulio sveikatos organizacijos, Europos ligų prevencijos ir kontrolės centro, Sveikatos apsaugos ministerijos ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės tinklalapiais bei tinklalapiu www.koronastop.lrv.lt), atsakymus pateikite vaikams / paaugliams suprantamu būdu. Jei jo nežinote, būkite nuoširdūs ir tai pripažinkite, pasiūlydami drauge paieškoti atsakymo arba pažadėdami jį pateikti vėliau.

 

  • Padėkite savo vaikams / paaugliams pozityviais būdais išreikšti nerimą, liūdesį, baimę. Galite pasiūlyti jiems įvairių nusiraminimo būdų: piešti, medituoti, lipdyti, rašyti, šokti, sportuoti arba kartu aptarkite, kas vaikui / paaugliui padėtų jaustis geriau. Papasakokite, kaip Jūs jaučiatės dėl Covid-19 ir kas padeda jums įveikti užklumpantį stresą ar nerimą.

 

  • Būkite pavyzdžiu savo vaikui / paaugliui reaguodami į Covid-19. Dalykitės savo jausmais, bet parodykite, kad mokate juos suvaldyti: vaikai ir paaugliai iš dalies reaguoja į įvykius taip, kaip mato reaguojant suaugusiuosius. Tėvų ir globėjų rami ir užtikrinta reakcija į Covid-19 yra geriausia parama vaikams / paaugliams. Taip reaguoti yra lengviau, kai esate pasirengę, tad nepamirškite rūpintis savimi: darykite pertraukas tarp darbų, pakankamai miegokite, sportuokite, valgykite subalansuotą maistą, virtualiai reguliariai bendraukite su draugais ir kartu negyvenančiais šeimos nariais.

 

  • Jei Jūsų vaiko / paauglio elgesys smarkiai pasikeitė ir Jūs jaudinatės dėl jo reakcijos į Covid-19 pandemiją, kreipkitės profesionalios pagalbos į mokyklos, rajono Švietimo pagalbos tarnybos, poliklinikos ar kitą pasirinktą psichologą, konsultuokitės su emocinės paramos linijų specialistais:

-          Pagalbos vaikams linija (pasiekiama skambinant per Vaikų liniją tel. 116 111, 11–19 val. vaikams ir tėvams, patiriantiems iššūkių, www.pagalbavaikams.lt);

-          Tėvų linija (tel. 8 800 90012, I–V 11–13 val. ir 17–21 val., tėvams, patiriantiems iššūkių, www.tevulinija.lt).

Kiti patarimai, kaip stiprinti vaikų psichikos sveikatą

  • Kuo labiau išlaikykite pažįstamą vaikams / paaugliams rutiną ir kasdienio gyvenimo įpročius. Nustatykite dienos struktūrą ir stenkitės jos laikytis. Naudokite vaiko / paauglio amžiui palankias veiklas, mokymosi pratimus, skatinkite vaikus žaisti, bendrauti su kitais šeimos nariais, o su bendraamžiais palaikyti ryšį nuotoliniais būdais.
  • Turėkite  realius  lūkesčius  vaikų / paauglių   atžvilgiu, duokite jiems laiko prisitaikyti prie Covid-19 keliamų pokyčių. Atsižvelgę į jų raidą, paprašykite atlikti tai, ką jie sugebėtų (pavyzdžiui, mažametis vaikas nepabus tyliai visą dieną, tačiau 15 minučių tyliai pažaisti sugebės).
  • Skirkite vaikui / paaugliui kokybiško laiko, kurio metu tiesiogiai bendraukite ar užsiimkite bendra veikla. Pagal savo galimybes ir drauge su vaiku sutarkite, kada bus jūsų kokybiškas laikas kartu ir kiek jis truks (pavyzdžiui, kiekvieną dieną nuo 16 iki 17 val.). Paklauskite savo atžalos, ką jis norėtų jo metu drauge nuveikti, aptarkite, ar jo pasiūlymas yra tinkamas esant Covid-19 pandemijai ir kodėl. Kelios idėjos, kaip kokybiškai praleisti laiką kartu Covid-19 pandemijos metu:

-          Knygos skaitymas ir aptarimas.

-          Piešimas, lipdymas.

-          Dainavimas, šokiai.

-          Dėlionių, lego dėliojimas.

-          Pagalba ruošiant namų darbus.

-          Mėgstamo patiekalo gaminimas drauge, naujo recepto išbandymas.

-          Sportavimas drauge klausantis vaikui / paaugliui mėgstamos muzikos.

-          Pokalbiai vaiką / paauglį dominančiomis temomis. Pokalbių metu būkite aktyvus klausytojas, neužsiimkite pašaline veikla.

  • Taikykite pozityvaus bendravimo taisykles:

-  Neįsakinėkite vaikams / paaugliams, ko jie neturėtų daryti, bet aiškiai pasakykite, ko iš jų tikitės ir ką jiems daryti (pvz., užuot sakę „nedarykite netvarkos“ ar „netriukšmauk“, sakykime „susitvarkykite žaisliukus ir sudėkite juos į dėžę“ arba „dabar yra ramios veiklos metas – ką nori veikti: piešti ar dėlioti dėlionę?“).

- Norėdami atkreipti vaikų dėmesį į save, nekelkite balso, o kreipkitės į jį vardu, kalbėkite ramiai, stenkitės užmegzti akių kontaktą.

- Pastebėkite ne tik netinkamą, bet ir gerą vaikų / paauglių elgesį – pagirkite vaiką / paauglį, kai jis elgiasi gražiai, padėkokite už jo pastangas.

- Kalbėkitės su vaiku / paaugliu apie galimas jo netinkamo elgesio pasekmes, paaiškinkite, kodėl svarbu laikytis taisyklių (pavyzdžiui, „jei neužsuksi klijų, jie sudžius ir rytoj nebegalėsi daryti darbelių“).

 

Rekomendacijos parengtos vadovaujantis šiomis tarptautinėmis rekomendacijomis ir šaltiniais:

  • Mental health and psychosocial considerations during the COVID-19 outbreak. World Health Organization, 18 March 2020
  • Interim Briefing Note Addressing Mental Health and Psychosocial Aspects of COVID-19 Outbreak (developed by the IASC’s Reference Group on Mental Health and Psychosocial Support), February 2020
  • Coronavirus (COVID-19): How to Talk to Your Child, Reviewed by: Jennifer Shroff Pendley, PhD
  • Talking with children about Coronavirus Disease 2019
  • Messages for parents, school staff, and others working with children, Centers for Disease Control and Prevention
  • Tips for parenting during the coronavirus (COVID-19) outbreak, Unicef.org

 

 

___________________________

Klaipėdos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro darbuotojai konsultacijas teikia:

Loreta Grinienė
el. paštu: l.griniene@visuomenessveikata.ltloretagrin@gmail.com 

telefonu 8 655 40 836

 

 

Pirmadienį-ketvirtadienį 8:00-15:00, penktadienį 8:00-13:17

 

_____________________

Paskaita tėvams „Kai paauglystė gąsdina“

Paskaitoje bus kalbama apie tai, kaip keičiasi paauglio smegenų struktūra, kaip konstruktyviai tvarkytis su paauglio pykčiu, kokie galimi paauglių psichinės sveikatos sutrikimai ir kiti psichologiniai aspektai paauglystėje.

Lektorė Milda Cibulskytė – sveikatos psichologė, kognityvinės elgesio terapijos praktikė

 

Laikas:  2019-05-08 (trečiadienį) 18:00 val.

Vieta: VšĮ „Revilita“, Minijos g. 3, Gargždai

Kaina: 8 eur.

Registracija: tel. 860411555 (Vietų skaičius ribotas)

 

____________________________________________

 

 

Būti „paauglėjančio“ vaiko tėvais. Prasmingos vasaros kontraktas.

 

Senolių išmintis sako: „Maži vaikai, maži vargai.“ – ir tame tiek daug tiesos. Tie, kas augina „paauglėjančius“ vaikus žino, jog būna visko.

 

REGISTRACIJA (privaloma):

https://forms.gle/vm2UCtqreohmnCcr9

 

Su tais, kurių namuose gyvena 7 – 16 metų piliečiai kalbėsimės:

  1. Apie tai, kaip susikalbėti su „paauglėjančiu“ vaiku:

Kas jam pasidarė? Ką jis galvoja? Ar jis išvis galvoja? Ar bus tokia diena kai man nereiks eiti iš paskos ir visko priminti? Ar kažką darau negerai? Ar jis kada taps atsakingas, pareigingas ir savarankiškas? Kodėl jis prieštarauja man dar net nebaigus kalbėti? – Tai mintys, kurios kone kasdien aplanko „paauglėjančių“ ir paauglių tėvus.

Įvardinsime tai, kas padeda ir, kas trukdo, susikalbėti su „paauglėjančiu“ ar jau paaugliu vaiku. Juk visai nesvarbu – kūdikis, mažylis ar paauglys – viskas, ko mes norime iš savo vaiko, tai glaudžių, meile ir tarpusavio pasitikėjimu bei pagarba grįstų santykių!

 

  1. Apie priklausomybę nuo kompiuterio (IT):

Pagrindinės tėvų požiūrio į IT ir komunikacijos apie IT klaidos. Kiek, kada ir kokiam tikslui leisti naudoti IT? Ar vaikas turi priklausomybę? – įspėjamieji signalai ir požymiai. Ką daryti, kad realus gyvenimas būtų įdomus ir nenuobodus? Pagrindinės taisyklės ir „žingsniai“, padėsiantys įvesti naudojimosi IT priemonėmis taisykles + šių taisyklių laikytis.

 

  1. Apie vasaros kontraktą:

Artėja vasara. Neramu, ką vaikas veiks namuose? Kiek laiko praleis prie kompiuterio ir TV? Ar paskirti jam namų ruošos darbus? Jei taip, kaip užtikrinti, jog atliktų tai, kas paskirta? Kaip susitarti, kad skaitytų knygas ir kažkuo pasidomėtų? Kiek laiko jis turėtų praleisti lauke? Kokio dienos režimo laikytis? Kiek pinigų duoti ir kaip kontroliuoti, kur juos išleidžia? …

5 žingsnių planas, padėsiantis užtikrinti laisvą, laimingą + prasmingą vasaros praleidimą. Kalbėsime kaip dėl visko susitarti ir, kaip laikytis susitarimo.

Net jei manote ar matote, jog Jūsų vaikas yra kitoks ir jo neveikia tai, kas veikia kitus vaikus, pažadame – visai paprasti pozityvios disciplinos „triukai“ duos matomų teigiamų rezultatų.

Seminarą veda:

Vilma Juškienė sertifikuota socialinio – emocinio intelekto ir asmenybės ugdymo trenerė, vieno didžiausių tinklaraščių tėvams apie vaikus Lietuvoje – JieVaikai.lt – autorė. Veda seminarus įmonėms, suaugusiems ir jaunimui, teikia individualias – asmenines konsultacijas, rašo straipsnius žurnalams, portalams ir tinklaraščiams, padeda žmonėms įsisąmoninti, kad kasdienis užsidegimas, džiaugsmas, ramybė ir darna nėra sudėtingai pasiekiami dalykai. Dažniausiai pakanka labai paprastų, visiems gerai žinomų, bet nepelnytai pamirštų dalykų.

 

Renginio nuoroda FB:

https://www.facebook.com/events/573359629824030/

DATA: 2019.05.21 (antradienis)

LAIKAS: 18-21 val.

KAINA: Vienam – 15 Eur, dviese – 25 Eur.

VIETA: Klaipėda, informuosime artėjant datai

REGISTRACIJA (privaloma):

https://forms.gle/vm2UCtqreohmnCcr9

Info: Justė +37067804794

 

 

_______________________________________________

 

 

 

Apie skaitymo su vaikais ir vaikams svarbą galime kalbėti nesustodami. Lietuvoje vis daugiau tėvų ir pedagogų suvokia, kad skaitymo įgūdis yra labai svarbus, tačiau tėvai dažnai susiduria su klausimu, KAIP mokyti vaiką skaityti, kokius metodus taikyti? Ar palikti viską natūraliai tėkmei ar spausti vaiką skaityti kiekvieną vakarą? Kas yra tikrasis skaitymas, o ne tik raidžių sujungimas į tekstą? 

Atsakymus į šiuos ir kitus rūpimus klausimus išgirsite Klaipėdoje sausio 29 d.

 

Lektorė – dr. Austėja Lansbergienė:

*Socialinių mokslų daktarė;

*Kontekstinio ugdymo pradininkė;

*Didžiausio ikimokyklinio ugdymo įstaigų tinklo Baltijos šalyse „Vaikystės sodas“, Karalienės Mortos mokyklos bei „Six Senses“ International Preschool steigėja ir direktorė;

*Konsultantė švietimo klausimais Lietuvoje;

*Tarptautinių mokyklų tarybos švietimo vertintoja;

* Nuolatinė pranešėja konferencijose užsienyje ir Lietuvoje.

Renginio nuoroda FB:

https://www.facebook.com/events/2256182417734849/

DATA: 2019.01.29 (antradienis)

LAIKAS: 18-20 val.

VIETA: Klaipėdos kultūros fabrikas, Bangų g. 5A

KAINA:

20 Eur vienam žmogui;

30 Eur šeimai/porai.

REGISTRACIJA (privaloma)https://goo.gl/forms/G2EQtUEXU1JKUb0B3

 

INFO: Justė +370 678 04794

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MIELIEJI, 

siekdami pokyčių, pirmiausia pradedame nuo savęs ir niekada nesustojame. Tai yra viena iš pamatinių tiesų, kuriomis vadovaujamės savo darbe.

Nors Lietuva, šalių, kuriose geriausia augti vaikams, pasaulinėje statistikoje yra aukštoje 25-ojoje vietoje, vis dėlto mūsų šalies vaikai vis dar turi nemažai iššūkių, su kuriais turime padėti jiems susidoroti. Ne tik kasdien dirbame tiesiogiai su vaikais, bet ir analizuojame duomenis, teikiame informaciją apie Lietuvos vaikų problemas valdžios institucijoms bei visuomenei, kalbame ir pasitelkiame į pagalbą ekspertus bei žymius žmones tam, kad Lietuvos tėvai gautų kuo daugiau reikalingos informacijos, o mūsų mažiesiems savo tėvynėje augti būtų saugu ir gera. Atmintinę, kaip konkrečiai jūs galite pagerinti Lietuvos vaikų kasdienybę, šiame laiške rasite ir jūs.

Artėjant šventėms, padedami rėmėjų, savo globojamiems vaikams dovanosime kuo daugiau šventinių akimirkų. Gal nustebsite, tačiau nepamiršome ir jūsų. Tikriausiai būsime pirmieji, įteiksiantys jums kalėdinę dovaną, tad kviečiame skaityti šį laišką iki pat pabaigos :)

AČIŪ, KAD ESATE SU MUMIS IR SU LIETUVOS VAIKAIS!

APTARĖME VAIKO GEROVĖS SAMPRATĄ

Spalio pabaigoje organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vadovė Rasa Dičpetrienė su kitais garbiais Lietuvos ekspertais dalyvavo respublikinėje mokslinėje-praktinėje švietimo konferencijoje „Įgalinančios partnerystės link: vaikų gerovę užtikrinančios strategijos ankstyvajame amžiuje“. Konferencijos metu buvo aptartos šios svarbios temos: vaikų socialinių gebėjimų ir emocinio intelekto ugdymo svarba, savireguliacijos įgūdžių vystymas, vaiko gerovę užtikrinantys veiksniai. Organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vadovė pristatė pranešimą tema „Vaikų gerovės samprata šiandienos pasaulio ir Lietuvos realybėje“. 

Su R. Dičpetrienės pranešimo informacija galite susipažinti ČIA

ŠVIEČIAME LIETUVOS TĖVUS SMURTO PRIEŠ VAIKUS TEMA

Tęsdami kampaniją „Atpažink pyktį“, į ją įtraukėme žymius žmones, kurie pasidalijo savo patarimais, kaip jiems pavyksta susivaldyti ir išvengti smurto: 

4 VAIKŲ MAMOS BEATOS NICHOLSON MINTYS

2 VAIKŲ TĖVO GABLIELIAUS LIAUDANSKO-SVARO MINTYS

2 VAIKŲ MAMOS RŪTOS MIKELKEVIČIŪTĖS MINTYS

4 VAIKŲ TĖVO ANTANO JUKNEVIČIAUS MINTYS

OLIMPINĖS ČEMPIONĖS DAINOS GUDZINEVIČIŪTĖS MINTYS

Inicijavome interviu su organizacijos psichologėmis. Naujausius interviu skaitykite ČIA

Parengėme klausimų ir atsakymų medžiagą pavadinimu „Draudimas taikyti fizines bausmes vaikams“. Ši informacija itin naudinga pedagogams, socialiniams darbuotojams, tėvams. Ją PDF formatu galite parsisiųsti ČIA

PATARIMAI KIEKVIENAM, KAIP GALIME APSAUGOTI LIETUVOS VAIKUS NUO SMURTO

Dalijamės praktiniais vaiko teisių srities darbuotojos Indrės Vileitės patarimais. 

  1. Niekada nemuškite vaikų – nei savo, nei kitų. Nesakykite „mano vaikas, ką noriu tą darau“, „aš tik kartais“, „aš tik truputį“.
  2. Jei nepavyksta susivaldyti ir įgyvendint punktą nr. 1 – kreipkitės pagalbos. Nesakykite, kad „pasisakysiu, jog turiu bėdų, tai įskųs ir vaikus atims“. Skaitykite knygas, straipsnius, skambinkite į „Tėvų liniją“, kreipkitės pagalbos į aplinkinius žmones, organizacijas, tokias kaip „Gelbėkit vaikus“„Paramos vaikams centras“ ar kt.
  3. Jei įtariate, kad pvz. pas kaimynus bute gali būti smurtaujama prieš vaikus, pasibelskite ir sakykite ką girdite ar matote, pvz., „Girdžiu, kad vaikai ilgai verkia ir dūžta indai. Ar kas atsitiko? Gal galėčiau padėti? “. Nesakykite „jūs degradai“, „trukdot miegoti“, „aš jus įskųsiu“ arba „ne mano reikalas“, „man ir savų bėdų pakanka“. Jei įtarimai pasitvirtino – praneškite policijai. Negalvokite „kas iš to, kad pranešiu, paims vaikus, tai ar geriau bus?“.
  4. Jei jūsų namuose, sulaukę skundo, apsilankys vaiko teisių pareigūnai (o taip gali būti), pakvieskite į vidų ir ramiai paaiškinkite situaciją. Jei vaikas įsistatė guzą, nes nugriuvo, turi mėlynę paaky, nes susimušė su broliu arba rėkia, nes jam trijų metų krizė ir bando ribas – taip ir sakykite. Jei turite problemų – pripažinkite jas. Negalvokite ne „na tai jau jeigu aš nenormalus/-i, tai kas tada tie normalūs“, „ko jie čia kišasi“, „tuoj išveš vaikus ir man amen“. Padėkokite už apsilankymą ir pasidžiaukite, kad tarnybos gerai dirba. Nurykite savo „orumą“, nepasiduokite panikai.
  5. Teikite konstruktyvius pasiūlymus, kaip galima būtų tobulinti vaiko teisių apsaugos reformą valdžios atstovams ir institucijoms. Tai gali daryti tiesiog institucijų Facebook paskyrose arba teikdami oficialius raštus norimai institucijai (visi LR piliečiai tai daryti turi teisę!).
  6. Savanoriaukite nevyriausybinėse organizacijose, kurios prisideda prie vaiko teisių užtikrinimo. Pvz., savanorių nuolat ieško iniciatyva „Niekieno vaikai“, kur savanoriai teikia emocinį palaikymą vienišiems vaikams ligoninėse. Jei negalite savanoriauti – paaukokite organizacijoms, kurios rūpinasi vaikais, pvz., organizacijai „Gelbėkit vaikus“.
  7. Tapkite budinčiu globotoju, laikinuoju ar nuolatiniu globėju arba įsivaikinkite vaiką priimdamas jį į savo šeimą. Kreipkitės į savo savivaldybės globos centrą ir sužinokite daugiau.

MŪSŲ DOVANA JUMS – NAUJASIS KALĖDINIS PROTMŪŠIS

Žaiskite jį su moksleiviais, savo šeimos ar giminės susibūrimuose bei prisiminkite, kad dalintis tuo, ką turi, yra labai gera.
PARSISIŲSTI PROTMŪŠĮ

 

____________________

Laba diena,

Aš esu Raimonda, organizacijos VšĮ „Asmenybės ugdymo kultūros centras“ atstovė. Mūsų organizacija rengia vaikams ir jaunimui įvairius edukacinius renginius, organizuojame neformalaus ugdymo stovyklas „Pažink save“. Informaciją apie organizuojamus renginius ir organizacijos veiklą rasite pridėtame aprašyme.

Šiuo metu, rašome ES stovyklų projektą. Planuojame rengti stovyklas vaikams ir jaunimui, ten kur stovyklų nevyksta tiek daug, t.y. Klaipėdos miesto apskrityje. Ieškome partnerių, kurie bendradarbiautų projekto metu. Šioje stovykloje vaikai dalyvautų nemokamai, 100 nemokamų vietų (įskaičiuotas maitinimas, veiklos). Renginiai vyktų moksleivių atostogų metu, nuo 2019 metų. Jei Jums įdomu, sutinkate bendradarbiauti, tuomet galime atvykti pas jus, pristatysime ir papasakosime plačiau apie stovyklas..

 

 

ASMENYBĖS UGDYMO KULTŪROS CENTRAS, VšĮ Viešoji įstaiga, Kooperacijos g. 7-10, LT-91254 Klaipėda, mob. Tel. +370-15-77132, el. p. info@stovyklos.info, www.stovyklos.info Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, įmonės kodas 304158883 Orgnizacija Asmenybės ugdymo kultūros centras – tai neformalaus švietimo įstaiga, ypatingą dėmesį skirianti žmogaus kaip asmenybės ugdymui. Centras teikia įvairiapusiškas kultūrines, sportines, neformalaus švietimo paslaugas Klaipėdos miestiečiams, motyvuojant visuomenę tapti ne tik stebėtoju, bet ir aktyviu sociokultūrinio gyvenimo dalyviu. Įstaiga organizuoja viešus ir privačius kultūrinius ir socialinius renginius, tarptautinius seminarus, neformalaus švietimo edukacines stovyklas, siūlo įvairius edukacinius ir pramoginius neformalaus švietimo užsiėmimus, stovyklas. „Pažink save“ – tai stovykla skirta mokyklinio amžiaus jaunuoliams, norintiems išmėginti save ir tobulėti, išbandant daug įvairiausių veiklų: Aikido, kaligrafiją, žongliravimą, teatro raišką, riedlenčių sportą, muzikos kūrimą, modernųjį šokį, dainavimą ir kitas veiklas, kurios puikiai dera su ilgai išliekančiais įspūdžiais ir naudinga patirtimi, orientuota į asmenybės ugdymą, savęs pažinimą ir savo vertybių suvokimą. Šioje stovykloje siekiame ir puikiai praleisti laiką, ir atsakyti į savo vidinius klausimus, suteikiame progą susipažinti su įvairių profesijų atstovais, kurie papasakoja savo sėkmės istorijas, dalinasi patirtimi. 2016 – 2018 metais buvo suorganizuotos 22 ,,Pažink save” stovyklos: žiemos, pavasario, vasaros ir rudens atostogų metu. Stovykla vykdoma Klaipėdos apskrityje, todėl asmeninį tobulėjimą lydi šio nuostabaus krašto pažinimas. Vasaros metu stovykloje organizuotos išvykos į žymias Klaipėdos vietas, orientacinės žaidynės bei kelionės į Neringos regioną, kur jaunuoliai ne tik gali mėgautis gamta, saule ir jūra, bet ir turtingu kultūriniu paveldu. Užsiėmimų aprašymai AIKIDO Aikido yra tradicinis japonų kovos menas – Budo, įkurtas Morihei Ueshiba. Al reiškia harmoniją, KI – fizininę ir dvasinę energiją, DO – kelią. Tai unikali asmenybės pažinimo sistema, kuri padeda pažinti save, ugdo dvasią, fizinį kūną ir lavina protą. Aikido – daugiau negu sportas, jame nėra varžybų. Aikido įkūrėjas dažnai naudodavo posakį: ,,MASAKATSU AGATSU’’, kuris reiškia ,,tikra pergalė yra pergalė prieš save’’. Šis kovos menas pagrįstas tolerancijos idėjomis bei susiliejimo su puolančiojo energija, kontroliuojant ir nukreipiant ją į harmonijos ir santarvės kūrimą. RIEDLENČIŲ SPORTAS Važiavimas riedlente – tai saviraiškos forma, galinti tapti gyvenimo būdu. Riedlenčių užsiėmimų metu dirba visas kūnas, lavinamas tikslumas, koordinacija, lygsvara, erdvinis orientavimasis, susikaupimas, atkaklumas ir kantrybė. Riedlenčių sportas mažina įtampą, skatina laiką leisti gryname ore, judėti ir praplėsti akiratį. MINTYS MOLYJE Keramika – menas, mokslas ir amatas. Ypač didelės keramikos meninės galimybės. Tai universali taikomiosios dekoratytyvinės dailės šaka, kviečianti vaikus ir jaunimą pajusti molio galią bei susidurti su savo minčių įgyvendinimo galimybėmis. ŽONGLIRAVIMAS Menas išreikšti save žaismingame judesyje ir momento susikaupime. Žongliruojant įvairiais įrankiais metame iššūkį sau, mokomasi atpalaiduoti kūną ir protą, tuo stipriname savo koordinaciją, susikaupimą, aštriname dėmesio koncentraciją. DJ DIRBTUVĖS Norint tapti DJ, reikia mylėti muziką, kaupti muzikinę informaciją ir dalintis ją su kitais. DJ dirbtuvės – tai muzikos pažinimas, muzikos miksavimo bei garsų redagavimo technikos ir, žinoma, kūrybos išlaisvinimas. TEATRO DIRBTUVĖS Teatriniai žaidimai padeda atsipalaiduoti ir išlaisvinti savo kūrybinį potencialą. Užsiėmimų metu dalyviai įsijaus į personažo gyvenimą, bandys suprasti kaip elgiasi gatvėje sutikti žmonės ar pasakų veikėjai. Gyvenimas scenoje įdomus ir greitai besikeičiantis! MUZIKOS DIRBTUVĖS Muzika – tai garsų kalba, kuri leidžia mums tarpusavyje komunikuoti. Ji turi ypatingą reikšmę bet kokio proceso pagyvinimui ir progresavimui, tai vienas iš pagrindinių komponentų, kuris animuoja vaizduotę, ugdo pasitikėjimą savimi ir aplinkiniais. Muzika atpalaiduoja, nuima stresą, išlaisvina kūrybinį potencialą, suteikia įkvėpimo. POJŪČIŲ EKSPERIMENTAS „Pojūčių eksperimentas“- vaizduotės spektaklis, performansas, kuriame garsais, kvapais, skoniais, prisilietimais siekiama sužadinti pojūčius. Dalyviai su užrištomis akimis tyrinės pojūčius, bandys suvokti aplinką kitaip nei įprastai tai daro, praplės vaizduotę ir pasaulio suvokimą. Šiame spektaklyje scena neturi konkrečios vietos, ji persikels į kiekvieno dalyvio sąmonę. Visi dalyviai yra svarbūs, nes jie patys yra pagrindiniai personažai. KALBŲ LABORATORIJA Anglų ir norvegų kalbos pamoka kitaip! Žaidžiant galima ne tik gerai praleisti laiką, bet ir išmokti naudingų dalykų, pavyzdžiui užsienio kalbos. Kalbų laboratorijos metu, atliekant smagias užduotis, žaidžiant ir bendraujant vaikai lavina anglų ir inorvegų kalbos žinias su patyrusiomis mokytojomis iš Lietuvos ir Norvegijos. ANIMACIJOS DIRBTUVĖS Animacijos dirbtuvės kviečia vaikus pasimokyti kurti animacinius filmukus. Sustabdyto kadro (angl. stop motion) metodu, vaikai atgaivina savo sukurtus personažus ir stengiasi išpildyti sugalvotą animacinio filmo ar klipo scenarijų. Užsiėmimas lavina vaizduotę, ugdo kūrybiškumą, kantrybę, kruopštumą, moko darbo grupėje, procesų planavimo ir įgyvendinimo. MENINIS ŠOKIS Meninis šokis arba šiuolaikinis šokis – tai laisvas bei dažnai improvizuotas judėjimas, kurio techniką sudaro baleto, modernaus, džiazo, gatvės bei kitų šokių mišinys. Šokis atveria plačias saviraiškos galimybes kuriantiems (šokantiems), o žiūrovui suteikia estetišką ir netikėtų formų kupiną reginį. Šiuolaikinis šokis bene labiausiai matomas šokio stilius ir profesionalioje teatro scenoje. KULINARIJOS STUDIJA Kulinarijos studija – tai maisto gamybos užsiėmimas, kurio metu dalyviai mokosi pažinti maisto produktus, juos derinti, saugiai elgtis su įrankiais ir gaminti maistą. Užsiėmimo metu ugdomi sveikos gyvensenos ir mitybos įpročiai bei lavinami socialiniai įgūdžiai: mokomasi bendrauti, dalintis, smagiai ir saugiai praleisti laiką. KITOS VEIKLOS Tarp užsiėmimų integruojame diskusijas apie pagarbą sau ir kitam, laisvo laiko užsiėmimus: stalo žaidimai, filmų peržiūros, orientaciniai žaidimai, kelionės, žygiai bei viena iš svarbiausių stovyklos veiklų – komandos kūrimas. Renginiuose dalyvauja vakaro svečiai iš muziejų, teatrų, komisariato, universitetų. Kandangi numatomas dalyvių amžius nuo 7 iki 18 metų, tam reikalingas ir pritaikomas unikalus grupių ir veiklų paskirstymas. Atsižvelgiant į dalyvių amžiaus grupes, jaunuoliai yra paskirstomi į 3 grupes, kuriose specifiškai sukomponuojamos veiklos, užduotys ir tikslai.

Pridedama neformalaus ugdymo stovyklos video medžiaga: https://www.youtube.com/watch?v=XRb4ZOA9LZM

Pagarbiai,

Raimonda Šuopytė
Pažink save
Administracija
www.stovyklos.info
+37061577132

 

________________

 

KLAIPĖDOS RAJONO SAVIVALDYBĖJE PAGALBĄ SAVIŽUDYBĖS KRIZĘ IŠGYVENANTIEMS ASMENIMS TEIKIANČIŲ ĮSTAIGŲ SĄRAŠAS

Kai asmuo išgyvena savižudybės krizę (ketina žudytis ir/ar tyčia save žalojasi):

1. Pagalba gydymosi įstaigose visą parą:

Įstaigos pavadinimas 

 

Telefonas Adresas
1. Greitoji medicinos pagalba 112
2. VšĮ Klaipėdos universitetinė ligoninė (suaugusiems) (8 46) 39 66 00 

(8 46) 39 65 00

Liepojos g. 41, Klaipėda
3. VšĮ Respublikinės Klaipėdos ligoninės Psichiatrijos filialo Priėmimo skyrius (suaugusiems) 

Vaikų psichiatrijos skyrius (vaikams)

 

(8 46) 39 77 84

(8 46) 40 44 21

 

Baltikalnio g. 10a, Klaipėda

Bokštų g. 6, Klaipėda

 

2. Pagalba dienos metu įstaigos darbo laiku:

Įstaigos pavadinimas 

 

Telefonas Adresas
1. VšĮ Klaipėdos rajono savivaldybės Gargždų pirminės sveikatos priežiūros centro Psichikos sveikatos centras (suaugusiems, vaikams)  

(8 46) 45 29 60

J. Basanavičiaus g. 1, Gargždai
2. Mokyklos, kurioje vaikas mokosi, psichologas

 

Kai yra tik mintys dėl savižudybės artimieji gali:

• palydėti arba pasiūlyti kreiptis į VšĮ Klaipėdos rajono savivaldybės Psichikos sveikatos centrą (suaugusiems, vaikams), J. Basanavičiaus g. 1, Gargždai (tik darbo dienomis nuo 8 val. iki 19 val.). Tel. (8 46) 45 29 60.

• palydėti arba pasiūlyti kreiptis į savo šeimos gydytoją.

• pasiūlyti kreiptis į emocinės pagalbos liniją:

Telefonas 

 

Pokalbiai internetu, kita informacija
Jaunimo linija 

 

8 800 28888 www.jaunimolinija.lt
Vilties linija (suaugusiems) 116 123 

(visą parą)

www.viltieslinija.lt
Vaikų linija 116 111 

(nuo 11 iki 23 val.)

www.vaikulinija.lt 

(nuo 18 iki 21 val.)

Sidabrinė linija 8 800 80020

Pagalbą nusižudžiusiųjų artimiesiems teikia asociacija „Artimiesiems“. Rašykite el. paštu laukiam@artimiesiems.lt

Dokumentai, reglamentuojantys pagalbą: 1. Sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymas Nr. V-859 „Dėl pagalbos savižudybės grėsmę patiriantiems, savižudybės krizę išgyvenantiems asmenims teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

2. Sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymas Nr. V-856 „Dėl savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

Komentarai negalimi.