












































|
||||||
Spec. poreikių mok. ugdymas
MOKINIŲ, TURINČIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ, UGDYMO ORGANIZAVIMAS
101. Mokinių turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių ugdymas. 102. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas mokykloje organizuojamas: 102.1. specialiųjų poreikių mokinių mokymas visiškai integruojamas į bendrą tos klasės ugdymo procesą; 102.2. dalykams mokyti rengiamos pritaikytos programos, pritaikant bendro ugdymo mokyklos dalykų programų turinį; 102.3. pritaikytas ir individualizuotas programas rengia dalyko mokytojas, konsultuojamas mokyklos specialiojo pedagogo; 102.4. logopedinės pratybos mokiniams teikiamos ne pamokų metu. 103. Mokiniui, turinčiam specialiųjų ugdymosi poreikių, sudaromas individualus ugdymo planas. 104. Mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, individualus ugdymo planas rengiamas, vadovaujantis Bendrųjų ugdymo planų nuostatomis, specialiojo pedagogo ir vaiko gerovės komisijos siūlymais, tėvams (globėjams, rūpintojams) pritarus. Komentarai negalimi. |
||||||
Visos teisės saugomos.
Būsime dėkingi, jei pastebėję klaidų pranešite mums elektroniniu paštu. Su pagarba, vpm.vezaiciai.lt |