Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Tel.: (8 46) 45 8232,
(8 46) 45 8150
Faks. (8 46) 45 8232
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:05 - 11:50
5. 12:05 - 12:50
6. 13:00 - 13:45
7. 13:55 - 14:40

 

2017 lapkričio mėn.
P A T K P Š S
« Spa    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Sustok, akimirka …

mokytojai-13 img_5660 blynai-46 futbolas-280 img_6027 popamokine-21 2 img_5878 gandrai-19 futbolas-253 img_5370 europos-88 popamokine-114 knyga-042 futbolas-205 img_4297 popamokine-64 blynai-38 img_5824 rugsejo1-134 img_4178 mokytojai-39 popamokine-86 img_5737 img_5451 popamokine-105 popamokine-85 popamokine-18 simtadienis-9 2011-04-05-7 popamokine-19 mokytojai-48 p1330479 img_4417 popamokine-137 popamokine-17 futbolas-185 popamokine-84 2011-04-05-13 blynai-0

Individualizavimas. Diferencijavimas. Integravimas

UGDYMO INDIVIDUALIZAVIMO IR DIFERENCIJAVIMO KRYPTYS IR NUOSTATOS

 

28. Diferencijavimas pagal užduotis, rezultatą ir skirtą laiką taikytina mokiniams, atsižvelgiant į skirtingus mokinių gebėjimus.

29. Diferencijavimas pagal skirtingus mokymosi būdus ir paramos poreikius taikytina mokiniams, turintiems ypatingų mokymosi sunkumų.

30. Diferencijavimas pagal skirtingus mokymosi būdus taikytina mokiniams pagal mokymosi stilių.

31. Laikantis šių nuostatų, diferencijuojamas lietuvių kalbos, matematikos (8 kl.) ugdymo procesas, skiriant valandas iš pamokų, skiriamų mokinių ugdymo poreikiams tenkinti, pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymą ,,Dėl mokymosi krypčių pasirinkimo galimybių didinimo 14–19 metų mokiniams modelio aprašo patvirtinimo” (Nr. ISAK-715, 2008-03-15).

 

UGDYMO TURINIO INTEGRAVIMO NUOSTATOS

35. Ugdymo turinio integravimo nuostatos, programų integracija, integravimo būdai nurodyti „Programų integravimo į ugdymo turinį ir integruotos veiklos apraše“, patvirtintame mokyklos direktoriaus 2015 m. birželio 10 d. įsakymu Nr. 2-5.

36. Dalykų mokymo integravimui mokykloje organizuojamos integruotos dienos:

36.1. 1–10 kl. – „Lietuvių patriarcho J. Basanavičiaus gyvenimo ir veiklos puslapiai“ – 2016-11-25;

36.2. 1–10 kl. – „Tautinio kostiumo istorija“  – 2017-03-10.

 

__________________

PATVIRTINTA

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinės

mokyklos direktoriaus

2017  m. spalio 31d.

įsakymu Nr. V-187

 

 

 

KLAIPĖDOS R.  VĖŽAIČIŲ  PAGRINDINĖS  MOKYKLOS  PROGRAMŲ INTEGRAVIMO Į UGDYMO TURINĮ IR INTEGRUOTOSIOS VEIKLOS TVARKOS APRAŠAS

 

I  SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Programų integravimo į ugdymo turinį tvarkos aprašas (toliau – Aprašas)

nustato mokyklos bendrųjų kompetencijų, gyvenimo įgūdžių ugdymo, prevencinių, sveikatos ugdymo ir kitų švietimo ir mokslo ministro patvirtintų, mokykloje įgyvendinamų, ar parengtų programų integravimo į ugdymo turinį principus ir būdus.

 

II SKYRIUS

PROGRAMŲ INTEGRAVIMO Į UGDYMO TURINĮ PRINCIPAI IR BŪDAI

  1. Integruojamosios programos (toliau – Programos) integruojamos į

mokomuosius dalykus, klasių auklėtojų veiklą, neformalųjį švietimą, nedidinant ugdymo plane nustatytų dalykui skirtų pamokų skaičiaus.

  1. Mokyklos mokytojų taryba, metodinė taryba, metodinės grupės, siekdamos

mažinti mokymosi krūvius ir priartinti mokymąsi prie realaus gyvenimo, priima sprendimus dėl dalykų, kurių ugdymo turinys yra susijęs, ar priskiriamas tai pačiai ugdymo sričiai, integravimo.

  1. Integruotų pamokų apskaitai užtikrinti integruojamųjų pamokų turinys e-

dienyne įrašomas integruojamųjų dalykų apskaitai skirtuose puslapiuose.

  1. Mokytojai tarpusavyje derina ir numato laiką, kada ves integruotas pamokas.
  2. Integruoti galima dalykus, kuriuos gali vesti vienas mokytojas, tų dalykų

specialistas.

  1. Siekiant susieti mokymąsi su gyvenimo aktualijomis, ar mažinti mokinių

mokymosi krūvį, mokykloje į ugdymo turinį  integruojamos šios programos:

7.1. Bendrųjų kompetencijų ir gyvenimo įgūdžių ugdymo programa integruojama į mokomuosius dalykus pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433 ir į Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrąją programą, patvirtintą LR Švietimo ir mokslo ministro įsakymu 2016 m. sausio 25 d. Nr. V-46.

7.2.  Žmogaus sauga (vadovaujantis Žmogaus saugos bendrąja programa, patvirtinta Įsakymu V-655 2017-08-30 Dėl Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. liepos 18 d. įsakymo V-1159 „Dėl Žmogaus saugos bendrosios programos patvirtinimo“ pakeitimo). Žmogaus sauga integruojama į mokomuosius dalykus (3 pamokos – lietuvių kalba, 3 pamokos -  matematika, 6 pamokos -  pasaulio pažinimas, 6 pamokos -  dailė ir technologijos.) 1-4 klasėse ir dėstomas, kaip atskiras dalykas 5, 7, 9 klasėse.

7.3. Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa, patvirtinta 2006 m. kovo 17 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-494 (žin., 2006, Nr.33-1197) integruojama į chemijos dalyką 8, 9, 10 klasėse ir biologijos 7, 8, 9, 10 klasėse, į klasių vadovų veiklas, pagalbos mokiniui specialistų vykdomas veiklas, socialinio emocinio ugdymo užsiėmimus (ne mažiau kaip 5 užsiėmimai).

7.4. Sveikatos  ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai  programa, patvirtinta 2016 m. vasario 7 d. įsakymu Nr. ISAK-179 (Žin., 2007,, Nr.19-740) integruojama į visus mokomuosius dalykus 5-10 klasėse (du užsiėmimai), klasių vadovų veiklas, pagalbos mokiniui specialistų vykdomas veiklas, socialinio emocinio ugdymo užsiėmimus (ne mažiau kaip 3-5 užsiėmimai).

7.5. Pagrindinio ugdymo etninės kultūros bendroji programa, patvirtinta 2012 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. V-941 integruojama į mokomuosius dalykus, klasių vadovų veiklas (ne mažiau kaip 3-5 užsiėmimai).

7.6. Ugdymo karjerai programa patvirtinta LR švietimo ir mokslo ministro 2014 m. sausio 15d. įsakymu Nr.V-72 integruojama į klasių vadovų veiklas ir dėstomas kaip pasirenkamasis dalykas „Karjeros pagrindai“ 10 klasėje.

7.7. Socialinio emocinio ugdymo programos „Paauglystės kryžkelės“ 5-8 klasėse ir „Raktai į sėkmę“ 9-10 klasėse integruojamos į mokomuosius dalykus ir į klasių vadovų veiklas, fiksuojama 1 klasės valandėlė per mėnesį.

7.8. Socialinio emocinio ugdymo programa „Laikas kartu“ priešmokyklinio ugdymo etape integruojama į ugdomąsias veiklas, 1-2 klasėse integruojama į mokomuosius dalykus ir vedama klasės valandėlė 1 kartą per savaitę, 2-3 klasėse integruojama į mokomuosius dalykus  ir vedama klasės valandėlė 1 kartą per mėnesį.

III  SKYRIUS

INTEGRUOTŲJŲ DIENŲ ORGANIZAVIMAS

  1. Du kartus per mokslo metus rengiamos integruotosios dienos, kurių tematika

parenkama pagal mokyklos veiklos prioritetus bei gyvenimo aktualijas.

IV  SKYRIUS

PROGRAMŲ TURINIO PLANAVIMAS

9. Integruojamųjų dalykų turinys numatytas mokytojų  ilgalaikiuose planuose ir klasių vadovų programose. Mokytojai planuoja integruojamųjų dalykų programų turinį, konkretizuoja temas, atsižvelgdami į mokinių amžių, patirtį, ugdomosios veiklos pobūdį.

10. Integruotųjų programų temos planuojamos ilgalaikių planų tituliniuose lapuose, fiksuojamos TAMO elektroniniame dienyne pamokos turinio skiltyje prie temos užrašant, pagal kokią integruojamąją programą buvo vykdoma veikla.

 

V  SKYRIUS

PROGRAMŲ ĮGYVENDINIMAS IR VERTINIMAS

11. Programas vykdo dalykų mokytojai, klasių auklėtojai, mokyklos psichologas, socialinis pedagogas, sveikatos priežiūros specialistas.

12. Ugdymosi pasiekimai stebimi, vertinami pagal Apraše pateiktus reikalavimus: ką mokinys privalo žinoti, ką turi gebėti ir kokias vertybines nuostatas turi įgyti.

13. Mokyklos metodinėje taryboje mokslo metų pabaigoje analizuojama, kaip ugdymo procese įgyvendinamas ugdymo turinio integravimas.

 

VI  SKYRIUS

INTEGRUOTOJŲ DIENŲ ORGANIZAVIMAS

14.  Du kartus per mokslo metus rengiamos integruotosios dienos, kurių tematika

parenkama pagal mokyklos veiklos prioritetus bei gyvenimo aktualijas.

 

VII  SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

15.  Ugdymo turinio integruotų dalykų planavimą ir įgyvendinimą koordinuoja

direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

16.  Programų integravimo į ugdymo turinį tvarkos aprašas gali būti koreguojamas

mokyklos direktoriaus įsakymu.

_______________________________________________________

 

 

 

Komentarai negalimi.