Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Tel.: (8 46) 45 8232,
(8 46) 45 8150
Faks. (8 46) 45 8232
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

 

2017 rugsėjo mėn.
P A T K P Š S
« Rgp    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Sustok, akimirka …

mokytojai-34 popamokine-77 2011-04-05-45 2011-04-05-40 gandrai-12 popamokine-34 protai-16 futbolas-349 popamokine-10 gandrai-2 futbolas-167 rugsejo1-038 simtadienis-1 simtadienis-2 rugsejo1-158 img_4253 blynai-24 kaziukas-19 simtadienis-17 knyga-046 protai-15 knyga-184 futbolas-271 inkilai-4 simtadienis-33 protai-22 isukis2-1 mokytojai-8 kaziukas-30 gandrai-26 kovo_11-4 kaziukas-28 gandrai-21 protai-20 futbolas-302 rugsejo1-200 kaziukas-8 popamokine-22 rugsejo1-027 kovo_11-1

Specialusis pedagogas

SPECIALIOJI  PEDAGOGĖ  AIDA BALSEVIČIENĖ

TIKSLAS: Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei  tobulinti  kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.

 

UŽDAVINIAI:

  1. Nustatyti mokinių mokymosi sunkumus, jų priežastis.
  2. Laiku teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
  3. Teikti individualią pagalbą mokiniui, įsisavinant mokymosi turinį.
  4. Teikti mokytojams rekomendacijas rengiant pritaikytas  programas.
  5. Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių ir dalykų mokytojais, kitais švietimo pagalbos mokiniui specialistais, tėvais, aptariant vaiko mokymosi sunkumus, pasiekimus.
  6. Bendrauti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais.

 

Eil. Nr. Veiklos kryptis Data Darbo turinys
1. Tiesioginis darbas su mokiniais Nuolat 1.       Vesti pogrupines ir individualias pratybas; 

2.       Padėti įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;

3.       Šalinti mokymosi spragas.

4.       Lavinti sutrikusias funkcijas (suvokimą, mąstymą, pažintinius procesus ir pan.)

5.       Atlikti mokinių pradinį pedagoginį įvertinimą.

6.       Atlikti pakartotinį pedagoginį įvertinimą.

2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokytojais Nuolat 1.       Konsultuoti mokytojus įvairiais specialiojo ugdymo klausimais. 

2.       Teikti rekomendacijas dėl konkrečių mokinių ugdymo metodų.

3.       Konsultuoti bei padėti rengti pritaikytas ugdymo programas.

4.       Supažindinti mokyklos bendruomenę su Specialiojo ugdymo naujovėmis.

3. Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais Nuolat 1.       Informuoti tėvus apie vaiko ugdymosi sunkumus. 

2.        Konsultuoti bei aptarti vaiko mokymosi pasiekimus.

4. Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje Nuolat 1.       Sudaryti darbo planą. 

2.       Dalyvauti komisijos posėdžiuose.

3.       Svarstyti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus.

4.       Spręsti įvairius su specialiuoju ugdymu iškilusius klausimus.

5. Dalyvavimas rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose renginiuose Pagal veiklos planą 1.       Dalyvauti rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose susirinkimuose. 

 

6. Bendravimas ir bendradarbiavimas su kitais mokykloje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu ir socialiniu pedagogu) Nuolat 1.       Bendradarbiauti su mokyklos logopede nustatant mokinių ugdymosi sunkumų priežastis. 

2.       Bendradarbiauti su logopede, psichologe ir socialine pedagoge rengiant mokinių gebėjimų įvertinimą PPT.

7. Darbas su dokumentais. Nuolat 1.       Vesti specialiojo pedagogo dienyną. 

2.       Fiksuoti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus (lankomumo ir pažangumo suvestinės).

3.       Pildyti registracijos žurnalą.

4.       Pildyti pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio įvertinimo.

5.       Pildyti pažymas dėl specialiojo ugdymo skyrimo specialiųjų poreikių asmenims..

6.       Mokslo metų pabaigoje pateikti savo darbo ataskaitą.

8. Kelti savo kvalifikaciją Esant galimybei
  1. Esant galimybei dalyvauti seminaruose.
  2. Domėtis naujais dokumentais,  reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
  3. Domėtis specialiosios pedagogikos naujais leidiniais.

 

Komentarai negalimi.