Specialusis pedagogas
SPECIALIOJI PEDAGOGĖ AIDA BALSEVIČIENĖ
Kabinetas trečiame aukšte
Kontaktai: Tamo dienynas, el. paštas aida.balseviciene@vezaiciai.lt, tel. 8 614 62452
TIKSLAS: Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei tobulinti kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.
UŽDAVINIAI:
- Nustatyti mokinių mokymosi sunkumus, jų priežastis.
- Laiku teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
- Teikti individualią pagalbą mokiniui, įsisavinant mokymosi turinį.
- Teikti mokytojams rekomendacijas rengiant pritaikytas programas.
- Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių ir dalykų mokytojais, kitais švietimo pagalbos mokiniui specialistais, tėvais, aptariant vaiko mokymosi sunkumus, pasiekimus.
- Bendrauti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais.
Eil. Nr. |
Veiklos kryptis |
Data |
Darbo turinys |
1. |
Tiesioginis darbas su mokiniais |
Nuolat |
1. Vesti pogrupines ir individualias pratybas;
2. Padėti įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;
3. Šalinti mokymosi spragas.
4. Lavinti sutrikusias funkcijas (suvokimą, mąstymą, pažintinius procesus ir pan.)
5. Atlikti mokinių pradinį pedagoginį įvertinimą.
6. Atlikti pakartotinį pedagoginį įvertinimą. |
2. |
Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokytojais |
Nuolat |
1. Konsultuoti mokytojus įvairiais specialiojo ugdymo klausimais.
2. Teikti rekomendacijas dėl konkrečių mokinių ugdymo metodų.
3. Konsultuoti bei padėti rengti pritaikytas ugdymo programas.
4. Supažindinti mokyklos bendruomenę su Specialiojo ugdymo naujovėmis. |
3. |
Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais |
Nuolat |
1. Informuoti tėvus apie vaiko ugdymosi sunkumus.
2. Konsultuoti bei aptarti vaiko mokymosi pasiekimus. |
4. |
Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje |
Nuolat |
1. Sudaryti darbo planą.
2. Dalyvauti komisijos posėdžiuose.
3. Svarstyti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus.
4. Spręsti įvairius su specialiuoju ugdymu iškilusius klausimus. |
5. |
Dalyvavimas rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose renginiuose |
Pagal veiklos planą |
1. Dalyvauti rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose susirinkimuose.
|
6. |
Bendravimas ir bendradarbiavimas su kitais mokykloje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu ir socialiniu pedagogu) |
Nuolat |
1. Bendradarbiauti su mokyklos logopede nustatant mokinių ugdymosi sunkumų priežastis.
2. Bendradarbiauti su logopede, psichologe ir socialine pedagoge rengiant mokinių gebėjimų įvertinimą PPT. |
7. |
Darbas su dokumentais. |
Nuolat |
1. Vesti specialiojo pedagogo dienyną.
2. Fiksuoti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus (lankomumo ir pažangumo suvestinės).
3. Pildyti registracijos žurnalą.
4. Pildyti pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio įvertinimo.
5. Pildyti pažymas dėl specialiojo ugdymo skyrimo specialiųjų poreikių asmenims..
6. Mokslo metų pabaigoje pateikti savo darbo ataskaitą. |
8. |
Kelti savo kvalifikaciją |
Esant galimybei |
- Esant galimybei dalyvauti seminaruose.
- Domėtis naujais dokumentais, reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
- Domėtis specialiosios pedagogikos naujais leidiniais.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020-2021 MOKSLO METŲ SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS AIDOS BALSEVIČIENĖS |
|
DARBO LAIKO GRAFIKAS |
|
|
|
|
|
|
|
|
Diena |
Kontaktinės darbo val. |
Pietų pertrauka |
Nekontaktinės darbo val. |
|
|
mokykloje |
nuotolinės |
Iš viso: |
|
Pirmadienis |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
Antradienis |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
Trečiadienis |
8.00 – 13.00 |
|
|
13.00 -14.30 |
|
|
|
Iš viso: |
5.00 |
|
1.50 |
6.50 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 -12.00 |
|
|
12.00 – 13.00 |
|
|
|
Viso: |
4.00 |
|
1.00 |
5.00 |
|
Penktadienis |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
0 |
|
Iš viso: |
9.00 |
|
|
2.50 |
11.50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sudarė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aida Balsevičienė |
|
|
|
|
|
2020.09.09 |
|
|
|
|
|
Komentarai negalimi.