Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Tel.: (8 46) 45 8232,
(8 46) 45 8150
Faks. (8 46) 45 8232
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:15 - 12:00
5. 12:10 - 12:55
6. 13:05 - 13:50
7. 14:00 - 14:45
8. 14:50 - 15:35

 

2019 rugsėjo mėn.
P A T K P Š S
« Rgp    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Sustok, akimirka …

img_9640 img_7922 img_9260 img_2531 img_5679 img_0028 img_6466 img_2896 img_9622 simtadienis-33 img_7882 img_3043 img_2612 img_7900 13230343_237519146618888_2870351116244960427_n p1350094 img_9429 img_20190604_102523 img_3305 simtadienis-18 img_4859 20180524_103317 img_3177 img_2947 img_9359 img_3220 img_5872 img_7873 img_5602 img_5552 img_5556 img_1988 img_7040 img_5684 img_20190517_125856 img_6376 img_2383 img_20190531_132911 img_1876 img_1306

Specialusis pedagogas

 

SPECIALIOJI  PEDAGOGĖ  AIDA BALSEVIČIENĖ

Kabinetas trečiame aukšte

Kontaktai: Tamo dienynas, el. paštas aida.balseviciene@gmail.com, tel. 8 614 62452

TIKSLAS: Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei  tobulinti  kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.

 

UŽDAVINIAI:

  1. Nustatyti mokinių mokymosi sunkumus, jų priežastis.
  2. Laiku teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
  3. Teikti individualią pagalbą mokiniui, įsisavinant mokymosi turinį.
  4. Teikti mokytojams rekomendacijas rengiant pritaikytas  programas.
  5. Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių ir dalykų mokytojais, kitais švietimo pagalbos mokiniui specialistais, tėvais, aptariant vaiko mokymosi sunkumus, pasiekimus.
  6. Bendrauti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais.

 

Eil. Nr. Veiklos kryptis Data Darbo turinys
1. Tiesioginis darbas su mokiniais Nuolat 1.       Vesti pogrupines ir individualias pratybas; 

2.       Padėti įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;

3.       Šalinti mokymosi spragas.

4.       Lavinti sutrikusias funkcijas (suvokimą, mąstymą, pažintinius procesus ir pan.)

5.       Atlikti mokinių pradinį pedagoginį įvertinimą.

6.       Atlikti pakartotinį pedagoginį įvertinimą.

2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokytojais Nuolat 1.       Konsultuoti mokytojus įvairiais specialiojo ugdymo klausimais. 

2.       Teikti rekomendacijas dėl konkrečių mokinių ugdymo metodų.

3.       Konsultuoti bei padėti rengti pritaikytas ugdymo programas.

4.       Supažindinti mokyklos bendruomenę su Specialiojo ugdymo naujovėmis.

3. Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais Nuolat 1.       Informuoti tėvus apie vaiko ugdymosi sunkumus. 

2.        Konsultuoti bei aptarti vaiko mokymosi pasiekimus.

4. Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje Nuolat 1.       Sudaryti darbo planą. 

2.       Dalyvauti komisijos posėdžiuose.

3.       Svarstyti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus.

4.       Spręsti įvairius su specialiuoju ugdymu iškilusius klausimus.

5. Dalyvavimas rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose renginiuose Pagal veiklos planą 1.       Dalyvauti rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose susirinkimuose. 

 

6. Bendravimas ir bendradarbiavimas su kitais mokykloje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu ir socialiniu pedagogu) Nuolat 1.       Bendradarbiauti su mokyklos logopede nustatant mokinių ugdymosi sunkumų priežastis. 

2.       Bendradarbiauti su logopede, psichologe ir socialine pedagoge rengiant mokinių gebėjimų įvertinimą PPT.

7. Darbas su dokumentais. Nuolat 1.       Vesti specialiojo pedagogo dienyną. 

2.       Fiksuoti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus (lankomumo ir pažangumo suvestinės).

3.       Pildyti registracijos žurnalą.

4.       Pildyti pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio įvertinimo.

5.       Pildyti pažymas dėl specialiojo ugdymo skyrimo specialiųjų poreikių asmenims..

6.       Mokslo metų pabaigoje pateikti savo darbo ataskaitą.

8. Kelti savo kvalifikaciją Esant galimybei
  1. Esant galimybei dalyvauti seminaruose.
  2. Domėtis naujais dokumentais,  reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
  3. Domėtis specialiosios pedagogikos naujais leidiniais.

 

 

2018-2019 MOKSLO METŲ SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS AIDOS

BALSEVIČIENĖS DARBO LAIKO GRAFIKAS
Diena Kontaktinės darbo val. Pietų pertrauka Nekontaktinės darbo val.
mokykloje nuotolinės Iš viso:
Antradienis 8.00 – 13.00 18.00 – 19.00 6
Iš viso: 5 0 1 6
Trečiadienis 8.00 – 12.00 12.00 – 13.30 5,30
Iš viso: 4 0 1,50 5,50
Iš viso: 9 0 2,50 11,50

 

Komentarai negalimi.