Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Tel.: (8 46) 45 8232,
(8 46) 45 8150
Faks. (8 46) 45 8232
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:05 - 11:50
5. 12:05 - 12:50
6. 13:00 - 13:45
7. 13:55 - 14:40

 

2018 vasario mėn.
P A T K P Š S
« Sau    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Sustok, akimirka …

img_6538 img_6945 simtadienis-3 img_8084 img_0664 img_20171214_112556 2018-02-09-10-45-56 es-442 img_6753 2018-02-09-10-34-59 mokytojai-44 img_6161 isukis2-23 2018-02-09-10-34-59 futbolas-229 img_8507 kaziukas-36 img_8645 img_6598 img_7351 img_6589 img_7129 img_8609 received_1759508117433806 isukis2-4 rugsejo1-036 img_6101 img_4589 2011-04-05-9 img_6751 inkilai p_20180215_110639_1-kopijuoti-2 dscf2920 img_7364 img_8029 futbolas-377 img_6322 knyga-188 img_8515 knyga-115

Specialusis pedagogas

 

SPECIALIOJI  PEDAGOGĖ  AIDA BALSEVIČIENĖ

Kabinetas trečiame aukšte

Kontaktai: Tamo dienynas, el. paštas aida.balseviciene@gmail.com, tel. 861-462-452

TIKSLAS: Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei  tobulinti  kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.

 

UŽDAVINIAI:

  1. Nustatyti mokinių mokymosi sunkumus, jų priežastis.
  2. Laiku teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
  3. Teikti individualią pagalbą mokiniui, įsisavinant mokymosi turinį.
  4. Teikti mokytojams rekomendacijas rengiant pritaikytas  programas.
  5. Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių ir dalykų mokytojais, kitais švietimo pagalbos mokiniui specialistais, tėvais, aptariant vaiko mokymosi sunkumus, pasiekimus.
  6. Bendrauti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais.

 

Eil. Nr. Veiklos kryptis Data Darbo turinys
1. Tiesioginis darbas su mokiniais Nuolat 1.       Vesti pogrupines ir individualias pratybas; 

2.       Padėti įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;

3.       Šalinti mokymosi spragas.

4.       Lavinti sutrikusias funkcijas (suvokimą, mąstymą, pažintinius procesus ir pan.)

5.       Atlikti mokinių pradinį pedagoginį įvertinimą.

6.       Atlikti pakartotinį pedagoginį įvertinimą.

2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokytojais Nuolat 1.       Konsultuoti mokytojus įvairiais specialiojo ugdymo klausimais. 

2.       Teikti rekomendacijas dėl konkrečių mokinių ugdymo metodų.

3.       Konsultuoti bei padėti rengti pritaikytas ugdymo programas.

4.       Supažindinti mokyklos bendruomenę su Specialiojo ugdymo naujovėmis.

3. Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais Nuolat 1.       Informuoti tėvus apie vaiko ugdymosi sunkumus. 

2.        Konsultuoti bei aptarti vaiko mokymosi pasiekimus.

4. Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje Nuolat 1.       Sudaryti darbo planą. 

2.       Dalyvauti komisijos posėdžiuose.

3.       Svarstyti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus.

4.       Spręsti įvairius su specialiuoju ugdymu iškilusius klausimus.

5. Dalyvavimas rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose renginiuose Pagal veiklos planą 1.       Dalyvauti rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose susirinkimuose. 

 

6. Bendravimas ir bendradarbiavimas su kitais mokykloje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu ir socialiniu pedagogu) Nuolat 1.       Bendradarbiauti su mokyklos logopede nustatant mokinių ugdymosi sunkumų priežastis. 

2.       Bendradarbiauti su logopede, psichologe ir socialine pedagoge rengiant mokinių gebėjimų įvertinimą PPT.

7. Darbas su dokumentais. Nuolat 1.       Vesti specialiojo pedagogo dienyną. 

2.       Fiksuoti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus (lankomumo ir pažangumo suvestinės).

3.       Pildyti registracijos žurnalą.

4.       Pildyti pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio įvertinimo.

5.       Pildyti pažymas dėl specialiojo ugdymo skyrimo specialiųjų poreikių asmenims..

6.       Mokslo metų pabaigoje pateikti savo darbo ataskaitą.

8. Kelti savo kvalifikaciją Esant galimybei
  1. Esant galimybei dalyvauti seminaruose.
  2. Domėtis naujais dokumentais,  reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
  3. Domėtis specialiosios pedagogikos naujais leidiniais.

2017–2018  MOKSLO  METŲ   DARBO  LAIKO  GRAFIKAS

DIENA KONTAKTINĖS VALANDOS NEKONTAKTINĖS 

VALANDOS

ANTRADIENIS 8.00-13.00 7.30-8.00
TREČIADIENIS 8.00-12.00 7.30-8.00 

12.30-14.00

 

Komentarai negalimi.