Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Tel.: (8 46) 45 8232,
(8 46) 45 8150
Faks. (8 46) 45 8232
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:05 - 11:50
5. 12:05 - 12:50
6. 13:00 - 13:45
7. 13:55 - 14:40

 

2018 rugpjūčio mėn.
P A T K P Š S
« Bir    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Sustok, akimirka …

img_5838 kovo_11-13 img_20180215_113408 img_2094 img_0014 protai-14 img_2217 img_1275 img_7060 img_8400 img_0266 img_8042 img_9845 kaziukas-2 img_1348 blynai-46 img_6222 img_2074 img_8499 rugsejo1-036 img_20180521_135037 img_0711 img_7000 img_2976 img_8415 img_20180521_124052 2011-04-05-20 img_20180521_132316 dsc_5150 img_8432 dsc_5982 img_3114 img_7003 kaziukas-38 20180122_163124 img_9965 p1330832 dsc_5530 received_1759509674100317 img_7024

Specialusis pedagogas

 

SPECIALIOJI  PEDAGOGĖ  AIDA BALSEVIČIENĖ

Kabinetas trečiame aukšte

Kontaktai: Tamo dienynas, el. paštas aida.balseviciene@gmail.com, tel. 861-462-452

TIKSLAS: Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei  tobulinti  kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.

 

UŽDAVINIAI:

  1. Nustatyti mokinių mokymosi sunkumus, jų priežastis.
  2. Laiku teikti specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
  3. Teikti individualią pagalbą mokiniui, įsisavinant mokymosi turinį.
  4. Teikti mokytojams rekomendacijas rengiant pritaikytas  programas.
  5. Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių ir dalykų mokytojais, kitais švietimo pagalbos mokiniui specialistais, tėvais, aptariant vaiko mokymosi sunkumus, pasiekimus.
  6. Bendrauti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais.

 

Eil. Nr. Veiklos kryptis Data Darbo turinys
1. Tiesioginis darbas su mokiniais Nuolat 1.       Vesti pogrupines ir individualias pratybas; 

2.       Padėti įsisavinti nesuprantamą mokomąją medžiagą;

3.       Šalinti mokymosi spragas.

4.       Lavinti sutrikusias funkcijas (suvokimą, mąstymą, pažintinius procesus ir pan.)

5.       Atlikti mokinių pradinį pedagoginį įvertinimą.

6.       Atlikti pakartotinį pedagoginį įvertinimą.

2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su mokytojais Nuolat 1.       Konsultuoti mokytojus įvairiais specialiojo ugdymo klausimais. 

2.       Teikti rekomendacijas dėl konkrečių mokinių ugdymo metodų.

3.       Konsultuoti bei padėti rengti pritaikytas ugdymo programas.

4.       Supažindinti mokyklos bendruomenę su Specialiojo ugdymo naujovėmis.

3. Bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais Nuolat 1.       Informuoti tėvus apie vaiko ugdymosi sunkumus. 

2.        Konsultuoti bei aptarti vaiko mokymosi pasiekimus.

4. Dalyvavimas vaiko gerovės komisijoje Nuolat 1.       Sudaryti darbo planą. 

2.       Dalyvauti komisijos posėdžiuose.

3.       Svarstyti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus.

4.       Spręsti įvairius su specialiuoju ugdymu iškilusius klausimus.

5. Dalyvavimas rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose renginiuose Pagal veiklos planą 1.       Dalyvauti rajono specialiųjų pedagogų metodiniuose susirinkimuose. 

 

6. Bendravimas ir bendradarbiavimas su kitais mokykloje dirbančiais specialistais (logopedu, psichologu ir socialiniu pedagogu) Nuolat 1.       Bendradarbiauti su mokyklos logopede nustatant mokinių ugdymosi sunkumų priežastis. 

2.       Bendradarbiauti su logopede, psichologe ir socialine pedagoge rengiant mokinių gebėjimų įvertinimą PPT.

7. Darbas su dokumentais. Nuolat 1.       Vesti specialiojo pedagogo dienyną. 

2.       Fiksuoti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi pasiekimus (lankomumo ir pažangumo suvestinės).

3.       Pildyti registracijos žurnalą.

4.       Pildyti pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių pradinio įvertinimo.

5.       Pildyti pažymas dėl specialiojo ugdymo skyrimo specialiųjų poreikių asmenims..

6.       Mokslo metų pabaigoje pateikti savo darbo ataskaitą.

8. Kelti savo kvalifikaciją Esant galimybei
  1. Esant galimybei dalyvauti seminaruose.
  2. Domėtis naujais dokumentais,  reglamentuojančiais specialųjį ugdymą.
  3. Domėtis specialiosios pedagogikos naujais leidiniais.

2017–2018  MOKSLO  METŲ   DARBO  LAIKO  GRAFIKAS

DIENA KONTAKTINĖS VALANDOS NEKONTAKTINĖS 

VALANDOS

ANTRADIENIS 8.00-13.00 7.30-8.00
TREČIADIENIS 8.00-12.00 7.30-8.00 

12.30-14.00

 

Komentarai negalimi.