Mokyklos rekvizitai

Klaipėdos r. Vėžaičių pagrindinė mokykla
Kodas 191793430
Gargždų g. 28, Vėžaičiai, Klaipėdos r. sav.
Mob.: 8 640 79107,
8 640 59414
El. paštas vezaiciumokykla@gmail.com
Duomenys kopijuojami ir saugomi juridinių asmenų registre

Pamokų laikas

1. 8:00 - 8:45
2. 8:55 - 9:40
3. 10:00 - 10:45
4. 11:15 - 12:00
5. 12:10 - 12:55
6. 13:05 - 13:50
7. 14:00 - 14:45
8. 14:50 - 15:35

 

2020 liepos mėn.
P A T K P Š S
« Bir    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

4-okų pažymėjimų teikimas

img_0584 img_0537 img_0772 img_0779 enrika-6m img_0550 img_0690 img_0614 img_0534 erildas-6m guste-6m img_0767 img_0647 img_0576 img_0530 img_0711 img_0761 img_0748 img_0718 img_0592 img_0525 img_0624 julija-6m oveja-6m img_0755 img_0595 domas-7m domas-6m img_0782 kamile-6m img_0540 img_0246 img_0775 img_0747 img_0752 img_0563 img_0745 img_0640 img_0701 img_0389 akvile-6m img_0620 img_0628 tomas-6m img_0618 kotryna-6m erikas-6m img_0669 img_0599 img_0593 img_0522 img_0730 img_0677 img_0607

Kaziukas

img_9858 img_2910 img_9767 img_0070 img_0073 img_0084 img_9828 img_0052 img_2911 img_0016 img_9819 img_0023 img_2916 img_0087 img_0037 img_0076 img_0034 img_9759 img_9815 img_0019 img_0013 img_0081 img_9833 img_0061 img_0099 img_9856 img_0093 img_9787 img_0017 20200226_123143 img_0042 img_0092 img_9774 received_497957871158932 img_9784 img_0069 img_0006 img_9800 img_9826 received_249887066014254 20200226_121709 img_9770 img_2914 img_9849 20200227_135522 img_9724 img_0054 img_9763 img_0064 img_0009 img_0030 img_0107 img_0090 img_0001 img_0026 img_9811 img_0110 img_9779 img_9726 img_0010 img_9762 img_0044 20200227_140559

Sustok, akimirka …

img_8488 img_8591 img_8626 img_8383 img_8397 img_8325 img_8421 img_8589 img_8625 img_8355 img_8486 img_8382 img_8603 img_8429 img_8456 img_8431 img_8441 img_8376 img_8610 img_8480 img_8353 img_8566 img_8490 img_8326 20191218_134437 img_8373 img_8561 img_8581 img_8341 img_8489 img_8585 img_8408 img_8344 img_8385 img_8448 20191218_140242 img_8573 img_8491 img_8481 img_641 img_8368 img_8477 img_8476 img_8365 img_8443 img_8414 img_8630 img_8619 img_8393 img_8584 img_8594 img_8454 20191218_130213 img_8575 img_8622 img_8475 img_8399 img_8599 img_8614 img_8366 img_8321 img_8332 img_8430

Jaunųjų mokslininkų virtualios konferencijos Vėžaičių mokykloje

Vėžaičių pagrindinė mokykla, sėkmingai įveikusi nuotolinio mokymo(si) iššūkį, drąsiai pasitiko ir paskutinį ugdymo(si) veiklos mėnesį, organizuodama netradicinę ugdymo veiklą birželį. Ruošdamasi užimti mokinius, mokykla sėkmingai suderino naujai sukauptas kompetencijas su nacionaliniame projekte „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“ įgyta patirtimi bei su tradicine veikla, kurių metu integruojamos gamtamokslinio ugdymo, lietuvių, anglų kalbų, matematikos bei kitų dalykų pamokos. Mokyklos komanda tobulina savo kompetencijas Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros inicijuotame projekte „Geras mokymasis geroje mokykloje“. Mokyklos bendruomenė nusprendė iki galo įgyvendinti mokyklos ugdymo plano nuostatas ir nesukti iš pasirinkto kelio. Rengdama 2019–2020 mokslo metų mokyklos ugdymo planą, darbo grupė numatė projektinę veiklą pagrindinio ugdymo programos mokiniams: visiems aštuntos klasės mokiniams – ilgalaikį privalomą projektinių darbų  su tiriamąja veikla rengimą, o 5-9 ir 10 klasių mokiniams – savanoriškai rengti individualius arba susibūrus į grupes pasirinktos temos ir apimties projektus.

 

Mokyklos metodinė taryba inicijavo ir parengė Mokinių projektinio darbo organizavimo tvarkos aprašą, kuriame numatyti konkretūs aštuntos klasės mokinių projektinių tiriamųjų darbų reikalavimai bei vertinimo kriterijai,  kitų klasių mokinių trumplaikių projektų vykdymo aspektai. Tuo siekta, kad kiekvienas mokinys ugdytųsi gebėjimus tirti, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti duomenis, daryti išvadas, jas pateikti. Ši patirtis jiem reikalinga ateityje, mokantis aukštesniu lygmeniu, o gal kai kuriuos ši pradžia paskatins drąsiai jaustis prieš auditoriją ir rinktis baigiamąjį brandos darbą ateityje.

Kiekvienas aštuntos klasės mokinys rinkosi temą iš įvairių mokomųjų dalykų temų sąrašo, kurį parengė dalykų mokytojai. Konsultuodamiesi su savo darbo vadovais, per mokslo metus mokiniai rinko teorinę medžiagą, atliko tiriamuosius darbus, rengė pristatymus ir dalyvavo virtualioje projektų pristatymo konferencijoje. Mokinių darbus aptarė ir vertino sudaryta vertinimo komisija. Mokiniai labai išsamiai ir detaliai išaanalizavo pasirinktas temas, kurių spektras buvo labai įvairus. Jie gvildeno įvairias inžinerines, gamtosaugines, socialines ir humanitarines temas. Norisi pristatyti projektus, kurie vertinimo komisijos buvo įvertinti aukščiausiu balu. Įtaigiausiai ir su gyvenimiška praktine reikšme susiję projektai: „Pastatų šiltinimas iš išorės. Medžiagos, technologijos.“ (P. Jokubaitis, 8 kl., projekto vadovas informatikos mokytojas V. Jonauskas), „Atliekų rūšiavimo nauda aplinkai“ (E. Rašinskytė, 8 kl.) ir „Plastikas mūsų gyvenime“ (J. Baltramaitytė, 8 kl., projektų vadovė biologijos mokytoja J. Narutavičienė). Su iššūkiu jaunajai kartai nominuotas projektas „Geriausios knygų jaunimui ekranizacijos“ ( L. Norkus, 8 kl.). Už detaliausią temos atskleidimą pažymėtas projektas ,,Lietuvos rašytojų slapyvardžių kilmė ir jų pasirinkimo motyvai“ (K. Žemgulytė, 8 kl., projektų vadovas lietuvių kalbos mokytojas V. Rubavičius). Visus sudomino matematikos projektas „Lietuvių kalba ir veidaknygė“ (P. Prišmontas, 8 kl., projekto vadovė matematikos mokytoja L. Arienė). Įtaigiai ir išsamiai išnagrinėta istorinė tema „Sovietinio saugumo veikla Klaipėdos krašte“ (V. Mažeikytė, 8 kl., projekto vadovas istorijos mokytojas I. Kasparas). 8 klasės mokinė M. Vengalytė domėjosi britiško ir amerikietiško akcento skirtumais, pristatydama anglų kalbos projektą „Britiškas ir amerikietiškas anglų kalbos akcentai“. (Projekto vadovė anglų kalbos mokytoja D. Butkutė).

Aštuntos klasės mokinių projektiniai darbai ir jų pristatymas pranoko visų lūkesčius. Išsamiai parengtos įvadinės dalys, įvairūs statistinių duomenų pateikimo ir analizės būdai, išvadų parengimas, šaltinių nurodymas, atitinkamas skaidrių  parengimas, atsakymai į pateiktus vertinimo komisijos klausimus – tai mini moksliniai darbai, kuriuos atlikę mokiniai įgijo įvairių kompetencijų.

Savo turiniu, apimtimi ir įtaigumu pasižymėjo ir kitų klasių mokinių projektiniai darbai. Pavieniai 5, 6, 7, 9 ir 10 klasių mokiniai ir jų grupės pristatė įvairių tematikų aprašomuosius, tiriamuosius darbus. Virtualių konferencijų moderatoriai negailėjo pagiriamųjų žodžių 7 klasės mokiniui J. Balsevičiui, kuris pristatė temą „Bluetoth-7” prietaisų įjungimui” (projekto vadovas informatikos mokytojas V. Jonauskas), 10 klasės mokiniui M. Dembinskui už ekonomikos projektą „Mano šeimos vasario mėnesio biudžetas” (projekto vadovas ekonomikos mokytojas K. Syminas). Buvo pristatyti du komandiniai projektai. 5 klasės mokiniai domėjosi gimtojo miestelio istorija ir parengė pristatymą anglų kalba „My hometown Vėžaičiai” (projekto vadovė anglų kalbos mokytoja K. Tamošauskienė). Savo komandinio darbo įgūdžiais sužavėjo 6 klasės mokiniai, kurie atliko ir pristatė integruotą anglų kalbos ir geografijos projektą „Pasaulio geografiniai bruožai bei Europos ir Lietuvos įdomiausios vietos” (projekto vadovai anglų kalbos mokytoja D. Butkutė ir geografijos mokytojas K. Syminas).

Projektų pristatymai mokslo metų pabaigoje jau tapo tradicine mūsų mokyklos ugdymo proceso dalimi. Per keturias dienas buvo pristatyta 40 projektų. Mokiniai įgijo dalykinių žinių sisteminimo, IKT naudojimo bei viešojo kalbėjimo įgūdžių.

Kuo džiaugėmės mes, mokytojai? Kas suteikė pedagoginio optimizmo?

Pirmiausia, mes pamatėme, kad mūsų mokiniai gali parengti tikrą struktūrizuotą, įvairiais duomenimis paremtą, išsamiai išnagrinėtą, pastebėjimais ir išvadomis grįstą mini mokslinį darbą. Mes supratome, kad mokinių interesų ratas labai platus, juos dominančių problemų spektras labai įvairus ir net specifiškas. Mes pamatėme kitokius mokinius, kitokį jų pasaulį, kuriame gali derėti šiluma, švelnumas, užuojauta su tikslumu, kategoriškumu, rimtumu. Įsitikinome, kad nėra negabių mokinių, reikia mokėti mums parinkti sritį, metodą, „užkabinti“ juos. Žavėjomės savo gabiais, talentingais mokiniais ir įvairių kelių mokiniams atsiskleisti ieškančiais mokytojais.

Diana Butkutė, dalykų mokytojų metodinės grupės pirmininkė,

Kęstutis Syminas, direktoriaus pavaduotojas ugdymui

 

 

Komentarai negalimi.